elinnnborg

Alla inlägg den 16 maj 2010

Av elin borg - 16 maj 2010 23:36

vet inte vad som händer?

men vad det än är så skiter jag i det nu.

jag tänker inte vara den enda som lider.

& tänker inte vara den enda som kämpar..

NOPE

 

Godkväll iaf (:

dagen såg ut ungefär som jag skrev innan,

tog det bara lugnt, men packade nt dock

kollade vampire diaries, sjukt bra avsnitt denna gången,

sen kolla jag cugar town, gossip girl, wipeout, the perfect man och lite wallander o nu efterlyst haha.

blev en riktig tv kväll (:

ska lägga mig ner nu o lyssna musik och somna så småning om ;d

 

imorgon börjar skolan halv tio och jag ska upp halv åtta..

sen efter skolan blir det hem o packa sen träna när mamma kommer hem, käka lite sen till pappa :)

 

nej, pusspuss

& sov gott.

Av elin borg - 16 maj 2010 15:08

Godmorgon

jag och jennifer var bara hemma o mös igår,

jag bjöd på middag här hemma och sen åkte vi ner i stan o handla godis på kvällen sen hem igen och satt och snacka sen kom grannen in och tog en cigg med oss sen gick vi och la oss (:

 

vi vaknade vid tolv typ och vi åt frukost sen kolla vi på Aladdin :D

nu kom jennifers mamma och skulle ha fika här haha.

så blir väl lite köffe nu.

mamma håller dock på med middagen nu, köttfärs paj eller ngt (:

 

har varit en mys helg faktiskt.

ska bara  vara hemma idag också, plugga och packa typ.

kolla tv.

imorgon blir det träning efter skolan sen till pappa på kvällen,

tänk att jag redan varit här i två veckor. det är sjukt vad tiden går alltså..

hoppas det går snabbt till sommarlovet, och påtal om det, ngn som vill ge mig sommarjobb? Hör av er :D!  är bra på allt ;)

 

nä får gå ut till dom andra tanterna nu.

pusspuss

<3<3<3

Ovido - Quiz & Flashcards