elinnnborg

Alla inlägg den 24 maj 2010

Av elin borg - 24 maj 2010 22:54

åh jag vill bara se sex ad the city 2 nu!

dokmentären'' eller vad det var var skit bra och man kan se den på tv3 play.

de är sofi som är och intervjuar skådespelerskorna, väldigt intressant :)

 

nu kollar jag avsnitten ist. också på trean.

när det är slut går jag och lägger mig :)

sov gott,

puss!   

Av elin borg - 24 maj 2010 19:45

hej hopp :)

 

blev ingen tandhygienist för dom ringde o sa att hon var sjuk så åkte till jennifer ist och kolla på deras nya lägenhet, den var fin men jag tyckte ju bättre om när dom bodde granne med mig :/

ajja, ändå rätt så nära ju :)

sen åkte jag hem igen vid 6 tiden, lagade lite mat.

blev kyckling i chilli & grädd sås med pommes :) mumms.

nu tittar jag o johanna på halv åtta hos mig.

sen e det top modell o norska hollywoodfruarna :P

sen sex and the city dokumentär typ (:

 

så blir en kväll framför tvn ikväll.

borde egentligen läsa lite i min bok men , njä. skiter i det ;)

 

imorgon ska jag till skola igen  och sen till gamlafarmor efter skolan sen hem till mamma. ska se om jag hinner måla lite sen ska vi träna :)

sen hem till pappa igen o käka & sy eller läsa haha :D mååste!

 

KVAR ATT GÖRA I SKOLAN:
två recensioner att göra men om boken är mer än 400 sidor räknas det som två och jag läser ju snabba cash o den är mer än det så det är ju super ! (y)

sen ska jag måla en oljemålning för att få mvg.

sen ska jag brodera klart en ''kudde'' för att behålla mitt vg i syslöjd.

ett sista matteprov ska jag göra på tors.

om jag vill ha vg i biologi ska jag göra ett prov på tors ocskå, men jag tror jag skippar det, känns inte så lönt .. när man inte vet var man vill gå, nrä det kittar om jag kommer in på drottning blanka eller landskrona praktiska så kan jag egentlign skita i det mesta och nöja mig med g i alla ämnen.. men visst det är ju bra att jag har vg o mvg i vissa så ska iaf göra allt utom biologin.

 

sen tror jag eller hoppas att det inte är ngt mer för jag är helt slut på skolan. :( !

 

skit i det nu :)

nu ska jag och johanna fixa våra naglar!

pusspuss

<3<3<3

Ovido - Quiz & Flashcards