elinnnborg

Alla inlägg den 3 maj 2010

Av elin borg - 3 maj 2010 22:31

färgade inte håret,

slingade bara lite blonda slingor,

eller jessica gjorde det hemma på mig, med köpefärg så blev inte superfint men inte mega fult heller, jämna blev dom ju och när dom slitits lite och kanske blekts en aning så blir det säkert fint,

gör nog en gång till om ett tag :)

kom på att jag inte ville vara brunett i sommar :p haha

 

har ju inte varit blond på ett tag, dock ska det bli finare blond denna gången ;)

får jag hoppas* iallafall.

 

nej men jag var ju i stan med jessica innan idag,

det blev en cesar sallad som jag sa, jessica bjöd mig, som en lite försenad födelsedags present , och så drack vi en massa coca cola -.-'

köpte en morots kaka efter också och ännu mer cola, men åt dock bara glasyren på morotskakan för den vvar inte så god, smakade pepparkaka.

mkt godare på maddes! (y):)

 

sen kom jennifer, malin och julia ner när dom slutat skolan så titta vi i affärer och köpte ingenting mer än blekningen då.

har knappt några pengar alls kvar nu, suger bajs.

kan inte någon snäll människa skänka lite pengar till mig? :(

 

ja sen hämtade pappa oss, mig jessica o jennifer .

så skulle han handla också så satt vi kvar i bilen o letade upp ngn gammal absolute music 66.. eller ngt :P så vi feta upp volymen o rulla ner rutorna o lekte tuffa! :D

 

sen när vi kom hem fixade vi med håret som tog rätt lång tid,

jessica åkte hem när det var klart sen gick jag o jennifer bort til AIF och tittade på en fotbollsmatch, eller ja vad som var kvar av den. tyvärr förlorade asmundtorp :(

men vi var lika glada endå och vi gick hem till jennifer och käka fruktsallad och prata strunt sen kollade vi på en film och när den var klockan sent så jag fick kila hemmåt :p

sprang hem för att jag skulle känna mig lite duktig efter all gottematen idag,

åt till ochmed middag igen när jag kom hem, usch fy på mig:P men jävligt gott var det, kassler i grädd/chili sås m paprika o ris o sallad :D mums..

haha japp jag älskar mat, tur man tränar ibland asså ;) ska göra det imorgon faktiskt.

 

ska hem o packa efter skolan imorgon sen när pappa kommer från jobbet kör han mig in till mamma så är det dags för henne att stå ut med mig i två veckor då. ;)

och sen som sagt träna och basta om vi hinner ;D

sen hem o packa upp (y)

 

fan just det, skulle ju sola med jennifer efter skolan imorgon ;O men det får vi nock ta på ons ist!

 

nä nu behöver jag sova några timmar innan jag ska upp till skolan igen :( usch!

 hatar skolan!

Godnatt & puss på er.

(och jag lägger nog in bilder imorgon eller ngt på håret,orkar inte fixa med det nu :p)

 

<3<3<3

Av elin borg - 3 maj 2010 16:50

så nu ska jag färga håret rött.

 

pussssssssss

<3<3<3

Av elin borg - 3 maj 2010 11:57

hej, nu springer jag till bussen! :)

ska möta upp jessica vid stads biblioteket först sen drar vi till 261 o äter och fikar :)

 

ring om ni vill göra oss sällskap! :)

puss

<3<3<3

Av elin borg - 3 maj 2010 10:18

bilder från igår och lördags :)


pappa grilla :)  

hej!  

mot ica! (:  

lördags.  

gårdagens måltid :)  

(:  

fia matilda och hanna, hos sofie  

sofie grillar (y)  

hanna och en av alla 5 eller 6 hundar sofie hade :p  

matilda och hanna  

sofie philippa och caroline  

hehe :P  


<3<3<3

Av elin borg - 3 maj 2010 10:08

hejhej :)

vaknade nyss,

sov på en madrass på johannas rum inatt för vi kollade film innan vi somnade,

LA gigolo, och den var faktiskt bra (:

nu ska jag äta frukost, kolla tv ett tag

sen duscha och göra vid mig sen ska jag och jessica in till stan och fika och kolla affärer.

inte för att jag har så mkt pengar men det ska väl räcka till någonting hoppas jag (:

 

är jäkligt sugen på en cesarsallad på 261 -.-'

ja vi får la se vad det blir (: nu blir det iaf chokladpudding till frukost haha

puss på er

<3<3<3

Ovido - Quiz & Flashcards