elinnnborg

Alla inlägg den 9 maj 2010

Av elin borg - 9 maj 2010 21:58

hej   

 

ni får se bilderna imorgon ist för jag tittar wallander sen kommer jag förmodligen att somna så dom komer nog upp imorgon :)

 

imorgon är det skolan, börjar tjugo över nio och bara tre dagar skola denna veckan, så jävla skönt!

prov på ons, eller stort glosförhör typ. men de fixar vi! ;)

 

så efter skolan imorgon ska jag träna bara tror jag.

ska sola också ngn av dagarna men får höras med jeff om det för hon måste flja med mig :p

ons blir det nog klippning igen, och sen fest resten av dagarna ;) haha nej men någon  dag blir det nog får jag hoppas :o

 

nä, wallander nu.

puss & godnatt

<3<3<3

Av elin borg - 9 maj 2010 18:51

det var verkligen den bästa filmen på länge för folk som mig :P

haha. den var skit bra verkligen.

handlade om en svart tjock kille som inte hade ngt hem och så fick han bo hos en rik & bra familj och så händer det lite grejer, berättar inte för då förstör jag kanske för er som vill se den hehe ;D

nu har jag satt in lite flygande jacob i ugnen!

mumsss.

cugar town repris på tv nu, sen e det gossip girl om fem min tror jag ;o

hoppas de iaf!

 

ha det bra, puss

<3<3<3

och förresten, lägger upp bilder lite senare, tog dock inte så många i helgen men..

Av elin borg - 9 maj 2010 14:45

Hejhej, :)

 

Mamma hämtade mig i häljarp vid halv elva i morse

sov inte så jättebra inatt, haha

sov på en liten obekväm soffa, men sov iaf inte ute så ska väl inte klaga.

 

vi körde o handla bullar o pålägg men när jag kom hem så såg jag ju att jag hade pizza kvar sen igår ;) mums, så först åt jag en pizza bit sen en bulle hihi.

jag och mamma kollade på en film också, som jag redan sett men den är sjukt bra ; stephmom*?

 

och som sagt världens sämsta film igår, somnade nog när det gått kanske en kvart så dålig var den :o:)

jaja.

nu gör jag inte så mkt, musik och så laddar ner en film som jag ska se sen The Blind Side heter den.

hört att den skulle vara bra :)

har varit en bra helg tkr jag hade mysigt igår trots den kassa filmen ;)

idag blir jag bara hemma och myser och peppar inför tre dagar i skolan :)

skönt med lång helg sen!

hoppas det blir fint väder så jag kan ge jennifer min present, det är en överraskning (:

 

veckan har gått sjukt snabbt tiden bara rinner iväg, men det är bra.

så det kan bli sommar o varmt ngn gång..

sjukt trött på detta äckelväder nu.

 

ha en skön söndag allihopa, för det ska jag :)

pusspuss

<3<3<3

Av elin borg - 9 maj 2010 01:03

GODNATT

ska hem till helene nu o sova där

har kollat en skit kass film hos fiilip som hette a serious man.

skit kass verkligen.

pusshej

<3<3<3

Ovido - Quiz & Flashcards