elinnnborg

Direktlänk till inlägg 9 maj 2010

rubrik? :o

Av elin borg - 9 maj 2010 14:45

Hejhej, :)

 

Mamma hämtade mig i häljarp vid halv elva i morse

sov inte så jättebra inatt, haha

sov på en liten obekväm soffa, men sov iaf inte ute så ska väl inte klaga.

 

vi körde o handla bullar o pålägg men när jag kom hem så såg jag ju att jag hade pizza kvar sen igår ;) mums, så först åt jag en pizza bit sen en bulle hihi.

jag och mamma kollade på en film också, som jag redan sett men den är sjukt bra ; stephmom*?

 

och som sagt världens sämsta film igår, somnade nog när det gått kanske en kvart så dålig var den :o:)

jaja.

nu gör jag inte så mkt, musik och så laddar ner en film som jag ska se sen The Blind Side heter den.

hört att den skulle vara bra :)

har varit en bra helg tkr jag hade mysigt igår trots den kassa filmen ;)

idag blir jag bara hemma och myser och peppar inför tre dagar i skolan :)

skönt med lång helg sen!

hoppas det blir fint väder så jag kan ge jennifer min present, det är en överraskning (:

 

veckan har gått sjukt snabbt tiden bara rinner iväg, men det är bra.

så det kan bli sommar o varmt ngn gång..

sjukt trött på detta äckelväder nu.

 

ha en skön söndag allihopa, för det ska jag :)

pusspuss

<3<3<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av elin borg - 28 februari 2011 00:17

Heeej!   som ni säkert märkt har jag bytat blogg, eller slått ihop mig med jesse. på : http://jesselle.devote.se   och där går det väl bra, blir iaf fler inlägg när man är två! så ni som inte läst det så hittar ni mig där nu iallafall :...

Av elin borg - 31 december 2010 13:06

heej! säger gott nytt år nu för jag kommer ju nt sitta vid datorn inatt ;) kommer bli en helt wonderful dag. men  dock inte mitt hår, längtar tills vi ska börja med hår i skolan, och det ska vi nu efter lovet! (Y) vet inte heler hur jag ska smi...

Av elin borg - 30 december 2010 00:09

hej. eftersom att jag och jesse är så tighta och att jag alltid är med henne ändå, och att vi är bästisar och typ världens bästa bästisar. så kom jag precis på att vi kan göra en blogg tillsammans ist så sumpar vi denna kassa bloggen som jag knap...

Av elin borg - 28 december 2010 21:48


ja jag vaknade av att jag grät i min dröm, så jag låg och andades sjukt konstigt sa johanna, jag sov hos henne inatt nere hos frida i hennes lägenhet som johanna passar, vi hade en jätte mysigt kväll igår och titta på film. iallafall så kommer jag ...

Av elin borg - 27 december 2010 01:54


hejhejhej :)   är väldigt dålig på att blogga nuförtiden, eller ja alltid egentligen men dåligare nu när jag inte skriver förhoppningsvis haha.   har inget speciellt att skriva, skriver bara f´ör att alla klagar  på att jag inte skriver. så...

Ovido - Quiz & Flashcards