elinnnborg

Alla inlägg den 14 maj 2010

Av elin borg - 14 maj 2010 17:18

Hej då drar jag och mamma till Titti Joel och Alma nu då:)

dom bjuder på flamberad fläskfilé, mums. överattning där så kommer inte skriva mer idag :)

ha en bra kväll allihopa och om det är ngt finns jag på mobilen :)

 

hörs imorgon, puss på er

<3<3<3

 

Joel (:

 

Av elin borg - 14 maj 2010 10:28

godmorgon. :)

blev rätt tidigt igår kväll, var svin trött så var väl hemma vid 1 tiden.

éfter jennifers kalas stack vi bort till oskar o pågarna ;d  vi var där någon timme sen bort till niklas.

 

nu ska jag äta lite frukost sen ringa mamma så hon kan hämta mig :)

ska nog måla lite innan jag gör vid mig och sen till hbg ju eller Ramlösa till Titti Joel & Alma och blir nog att sova där också :)

men skriver ngt mer sen  när jag är hos mamma.

pusspuss

<3<3<3

Ovido - Quiz & Flashcards