elinnnborg

Alla inlägg den 25 maj 2010

Av elin borg - 25 maj 2010 22:09

hej, idag har varit en jätte mysig dag med johanna och mamma :)

 

efter skolan åkte jag in till gamlafarmor med johanna och fikade och johanna städade där , mamma kom dit med bullar och så, sen åkte vi hem till mamma och målade med ojlefärg . jätte kul faktiskt :P  ska nog börja göra det lite oftare, tkr faktiskt att tavlan jag gjorde var mega fin :)

ska hänga upp den på rummet!

 

jobbigaste var att färgen knappt gick bort från händerna eller från penslarna så fick ju tvätta av de i fleera timmar, nej nu överdrev ja lite haha.

men jobbigt var det, så får anställa ngn som gör det för en tjuga haha :D

 

sen prata vi lite och lyssna på musik och sjöng, mamma ville att jag skulle lära henne sjunga :P hehe, så försökte iaf ;) gick inte så jättebra, men ska nog lyckas så det låter liiiite bättre :):)

sen gick vi ut en runda och inom konsum o handla chips o choklad.

sen körde mamma hem oss till pappa och nu ska jag o johanna kolla film och äta oss feeeta ;) nä men jag har varit riktigt igng idag, på idrotten sprang jag som en galning och sen åt jag typ tre portioner med sallad till middag plus litta torsk haha :D

 

men nu ska jag gå :)

skriver kaaaanske innanj ag lägger mig vilken film vi så och så.

imorgon är det fotbollsturnering med skolan i landskrona på konstgräset vid bois :d jag ska spela ;) haha. hittar inte mina nya fotbollsskor så får ha dom gamla :(

 

ja vi får hoppas det går bra, :P vi har ju knappt ngra fotbollsspelare i vårt lag'' bara några som gått innan tex jag om ni inte visste det :):)

alla tror vi kommer förlora men vi får ju se.. :) hoppas vi vinner men det hoppas väl alla, inte så stor chans att vi gör det. typ om alla bryter benen men inte annars, vår fritids ledare eller vad han är, anders iaf ska ge oss ngt stoooort sa han om vi vinner :P

 

ja nu ska jag gå iaf! PUSSPUSS

:)

Ovido - Quiz & Flashcards