elinnnborg

Alla inlägg den 4 maj 2010

Av elin borg - 4 maj 2010 22:01

 

GODNATT! :)

 

<3<3<3

Av elin borg - 4 maj 2010 21:10

sitter och mumsar på ett äpple nu,

tränade och  bastade som jag sa,

nu ska jag ta en titt på glosorna och sen läsa om Vilhelm Moberg, 1898 - 1973 (y)

alltså en gammal gubbe! :)

hörs sen, puss

<3<3<3

Av elin borg - 4 maj 2010 18:55

hej bloggläsare ;)

 

sitter hemma hos mamma nu i min säng, som egentligen är mkt skönare hos mamma, den  är lika stor (tror jag) men inte skön madrass -.-' :( har iaf packat upp mina saker nu, blev en Mc chicken meny på mc donalds, eller köpte med hem till mamma (: så ska byta om nu sen ska vi köra bort o träna på gymmet och bilr även bastning o duschning efter, som jag sa igår ;P ska bli skönt, tränade bara i måndags förra veckan så behövs!har två lexförhör imorgon och ett nationellt prov i fysik, ingen chans att jag kommer klara fysikprovet så tog inte ens med boken hem. alltså det var mer än ett år sen vi läste det i skolan och jag har verkligen dåligt minne ;o så nej ingen chans. det andra ska jag nog klara ;)

 

lite pics,

igår påväg till fotbollen :)  

ha :P  

mums :D  

hehe, ja bilden berättar ju själv vad jag gör ;)  


för alla er som undrar hur mitt rum ser ut hahaha, precis städat och bäddat ;)  

och ja som ni ser så är det ju verkligen inte ngt speciellt :P   

är nöjd med garderoben men vill ha en fin byrå och lite annat smått o gott ;)  

mitt fönster, kan hoppa ut på balkongen här om jag vill hahaha, ja jag brukar göra det på sommaren när jag antingen inte orkar gå runt om eller om mamma sover så jag måste va tyst  haha ;)


såhär ser håret ut nu ;p  

lätt bäst! ;)  

Karl i skolan :)


puss på er.

<3<3<3     

Av elin borg - 4 maj 2010 07:47

Nu går jag till skola.:(:(:(

 

hejhej.

<3<3<3

Ovido - Quiz & Flashcards