elinnnborg

Alla inlägg den 2 maj 2010

Av elin borg - 2 maj 2010 18:00

pappa står vid grillen nu,

jag ska duka där ute :)

äntligen kan man äta middag utomhus , skit mysigt och det känns som sommar,

jag och johanna var precis ute och gick en runda och jag hade bara shorts (:

ja och såklart tröja hah a:D

 

efter maten ska vi gå till billeberga och tillbaka :)

puss

<3<3<3

Av elin borg - 2 maj 2010 16:12

vad gör ni alla idag?

jag har sjukt tråkigt.

ni kan väl höra av er om ni vill ha sälle? :)

puss

<3<3<3

Av elin borg - 2 maj 2010 11:58

godmorgon alla hallon och blåbär!

 

vanknade precis,

pappa säger att det är jätte varmt och hanär ute på altanen och solar så ska ta ngt att äta och göra honom sällskap där ute :)

 

tkr jag ni också kan göra, UT I SOLEN MED ER! :)

pusss

<3<3<3

Av elin borg - 2 maj 2010 01:49

det var jätte mysigt hos sofie ikväll

började med att vi grillade ute med hästarna haha :D

nä men typ (: blev flintastek som jag skrev innan. lyckat! (y)

fik springa över o låna tändvätska av grannen men annars gick det hur bra som  helst.

 

vinet var inte sådär skit gott så drack ett glas sen resten av kvällen fick bli coca cola :)

när vi käkat flyttade vi oss in i huset och snacka skit och åt glass o lekte lite lekar haha :D

 

sen låg vi ute på studsmattan allihopa och prata och kolla på stjärnorna,

jättemysig kväll, tack sofie och alla andra tjejer :)

 

ska snart sova, så godnatt.

pusspuss

<3<3<3

Ovido - Quiz & Flashcards