elinnnborg

Alla inlägg den 13 maj 2010

Av elin borg - 13 maj 2010 14:11

Hello,

mamma kör mig till pappa nu så kommer saknade patricia och hälsar på en stund den gör jag vid mig och sen till jennifer på kalas.

sen blir det till niklas ikv.

pusspuss

<3<3<3

 

 

jag är väl den ända som våga åka moppe på denna galning. ;)

i ett hus i skogens slut... (8)

 

fest, haha! 

maskerad 

en för alla, alla för en.  

när patricia sluta nian

POSS

Av elin borg - 13 maj 2010 11:27

and baby I broke them all for you.

 


Godmorgon, åt precis frukost med mamma, ska snart hoppa in i duschen och göra vid mig och ringa Jeff :)

 

hörs sen!

puss

<3<3<3

Av elin borg - 13 maj 2010 00:15

hejsan. :)

eller godkväll!

jessi cutta mitt hår innan :) blev fint som vanligt, (y)

sen satte vi oss på maddes och hon käka middag och jag tog en kaffe :)

som hon dessutom bjöd på ;) sen tog vi bussen hem till mig och titta grey's o litta sånt sen stack hon vid 10 och jag o mamma fikade och prata lite,

och jag ska alldeles strax sova, skönt att man får sova hur länge man vill imorgon!

sov lite för länge ida skulle egentligen ta bussen kvat öve sju men vaknade typ kvart i åtta så mamma körde mig så jag var i skolan halv nio. endå bra tkr jag :P


engelsk glosprovet gick bra, klarade alla om det inte var ngt litet stavfel då..

och skippade sista lektionen och sjöng med agneta och pamela ist :) lite kuligt at jag fick det faktiskt ;)

så var vi kvar o sjöng i mikrofonerna när agneta stuckit också :) myse, sen var jag ju tvungen att stick för skolbussen gick..

hem o sov en stund sen kom mamma med grillad kyckling och potatis sallad så det blev min middag :)

sen körde mammsen mig till Idas!


nej nu ska jag sova mega trött! pusspusss

<3<3<3

Ovido - Quiz & Flashcards