elinnnborg

Alla inlägg den 5 maj 2010

Av elin borg - 5 maj 2010 22:27

godnatt på er,

vi gjorde inte så mkt hos jessi, åt middg o kolla tv:)

mamma kom vid halv tio tiden.

nu ska lilla jag sova :)

 

imorgon blir det skolan, sen hem o sova o vila:)

ingen solning imorgon heller för jeffe kunde inte -.-'

på fredag blir det simning också för min del faktiskt :P

pusssssss o godnatt

<3<3<3

Av elin borg - 5 maj 2010 20:37

Hey, hey, hey

Your lipstick stains on the front lobe of my left side brains
I knew I wouldn't forget you, and so I went and let you blow my mind
Your sweet moon beam, the smell of you in every single dream I dream
I knew when we collided, you're the one I have decided who's one of my kind

Hey soul sister, ain't that Mr. Mister on the radio, stereo, the way you move ain't fair, you know!
Hey soul sister, I don't want to miss a single thing you do...tonight
Hey, hey,hey

Just in time, I'm so glad you have a one-track mind like me
You gave my life direction, a game show love connection we can't deny
I'm so obsessed, my heart is bound to beat right out my untrimmed chest
I believe in you, like a virgin, you're Madonna, and I'm always gonna wanna blow your mind

Hey soul sister, ain't that Mr. Mister on the radio, stereo, the way you move ain't fair, you know!
Hey soul sister, I don't want to miss a single thing you do...tonight

The way you can cut a rug, watching you's the only drug I need
You're so gangsta, I'm so thug, you're the only one I'm dreaming of
You see, I can be myself now finally, in fact there's nothing I can't be
I want the world to see you be with me

Hey soul sister, ain't that Mr. Mister on the radio, stereo, the way you move ain't fair, you know!
Hey soul sister, I don't want to miss a single thing you do tonight,
Hey soul sister, I don't want to miss a single thing you do...tonight
Hey, hey,hey

Tonight
Hey, hey,hey

Tonight

 

<3<3<3

 

 

  

Av elin borg - 5 maj 2010 19:28

hejsan hoppsan!

är hos jessica nu efter en lång dag på salongen ;o

kom dit tre och vi gick därifrån lite efter 6. men jag stack o köpte en thai box så tur var väl det annars hadej ag nog dött,

höll på att somna också efter en o en halv timme.

haha :D men det var roligt endå, ska iaf komma ihåg detta om något år när hon kan klippa, färga göra håruppsättningar på mig helt gratis ju :)

 

men ja när vi var klara stack vi till maddes och tryckte i oss vars en kladdkaka & varm choklad m grädde! mums.

sen fort bort till bussen till häljarp (:

 

stannade på ica o handlade smör också!

mamma hämtar mig lite senare, angående provet idag..

så har jag inte mkt att säga, på första delen så gick det väl bättre än förväntat, men inte bra för det..

på andra delen skrev jag inte ETT ENDA ord..

är verkligen riktigt besviken på mig själv, fyfan alltså.

men förstod ingenting :s tyvärr, kunde inte bättre..

 

och det blev ingen engelsklektion så alltså inga glosor.

svenska läxförhöret gick bra iaf :)

gotte.

så nu ska vi titta BOIS haha.

NOT.

 

Puss på er.

<3<3<3

Av elin borg - 5 maj 2010 06:27

godmorgon kära läsare! ;)

sitter i sängen o äter frukost nu, mamma ligger och snoozar, ovanligt? nej..

äter rostebröd m ost o marmelad + oboy :)

 

första lektionen nu vi sa ha i skolan är fysikprovet,

ja. vi får ju se hur det går helt plötsligt kanske jag bara kan allting? hah. skulle inte tro det men vem vet.

jaja, skit samma.'

ska plugga lite på bussen till skolan också (:

 

nä nu måste jag klä på mig!

ha en bra dag alla, vet inte om jag hinner skriva innan jag ska klippa mig hos jessi på Idas.

annars får ni inte se mig förrens  jag har kooort hår, som jag tänkte att jag skulle göra :P men har inte bestämt än, så blir en överaskning! :)

puss på er

<3<3<3

Ovido - Quiz & Flashcards