elinnnborg

Alla inlägg den 11 maj 2010

Av elin borg - 11 maj 2010 23:43

godkväll

ska lägga mig alldeles strax när jag berättat för er vad jag gjort idag bara ;)

 

var hos gamla farmor soom sagt, johanna städade och jag somnade,

sen kom mamma o ci fikade med bullar o saft :D

sen körde vi till morbror o där bjöd dom på middag och så gjorde han vid våra fötter för han är fotvårdare  (:

 mkt skönt! och sen blev det en massa kakor så vi var inte hemma förren närmare tio tiden.

så har dschat och pluggat nu

stort glosprov imorgon, 3 sidor -.-'

ah men mamma förhörde mig och då kunde jag alla utom en så det går säkert bra :) lite tvek på stavningen ibland men brukar klura ut det ;)

 

* imorgon blir det skolan som sagt, ska skriva en ppsats om kärlek HUH -.-'

sen efter skolan blir det till jessica på salongen och hon klipper av ännu en bit men denna gången ska hon klippa så det inte blir rakt sen gör hon ngt med håret tror jag , vill  ha maria montasami lockar ;p så fårse om hon klarar det.

sen  vet jag inte riktigt vad som händer på kvällen,

 

* på tors blir det troligen fört slätkalas hos jennifer och sen fest

 

* fredag till hlsingborg till Joel och hans famlij, barndoms vän, träffades på BB ;) haha.

så bjuder dom på middag sen sover vi där tror jag.

 

* lördag är det grillning hos philippa i klassen, ska ta med eget kött och dricka om man vill ha det ;) sen bjuder hon på resten, :)

 

* söndag vet jag inte heller, chilla behöver jag nog då tror jag !

hha. fullt upp i helgen alltså.

har inte tränat på hela veckan heller så skulle behöva klämma in det i ngn av dagarna..

 

Godnatt och sov gott.

puss

<3<3<3

Av elin borg - 11 maj 2010 14:53

hejhej,är hos pappa en runda nu för jag ska åka med johanna till gamlafarmor o städa, eller ja hon ska städa..

sen vet jag inte om det blir till morbror som jag skrev imorse och om inte så blir det inte träning heller för jag glömde mina skor i skolan! mamma kanske har annars som jag kan låna men vi får la se :D gjorde nationella lab provet ju så fick ga tidigare, det gick väl bra, och vi var på the big bög show också den var bra faktiskt :) och nej man fick inte fota ;/

en dag kvar i skolan sen lång helg, (Y) wiho

vi hörs sen pusspuss

<3<3<3

Av elin borg - 11 maj 2010 07:01

nu springer jag ut till bussen :)

hörs senare, blir kanske inte till morbror för hans tjej hade gjort ngt med benet eller ngt så vi får se, annars tränar jag ist om det inte blir av iaf :)

pusss

 

  

nu . :)

 

<3<3<3

Av elin borg - 11 maj 2010 06:29

ååh,

vill bara soooooooova!

ska på the big bög show idag med skolan, tror det vvar idag iaf?

ajja det blir nog kul,

hoppas man får fota :D

 

ajja men ska käka o sånt nu.

ha en bra dag finisar! pusspuss

<3<3<3

Ovido - Quiz & Flashcards