elinnnborg

Alla inlägg den 17 november 2009

Av elin borg - 17 november 2009 22:59

jewla huvudvärk!

jag är riktigt trött på höst och kallt väder nu,

man kan ju inte göra någonting!

hade det varit sommar nu hade jag fan inte suttit inne o gluttat tv heladagen

nehedu! Jag dissar vintern helt iallafall..

ska börja sola nu iaf så jag får lite sol & färg iallafall

sen får vi hoppas att 7 månader går snabbt, hihi ;)

 

Jag blev klar med läxorna, hihi alltså jag har blivit så himla duktig i skolan! (A)

skickat in uppsatsen nu och engelsk läxan är också done ;) gitt elin!

Men nu blir det ännu ett avsnitt av oc och sen är det lägg dags,

pusselipuss, geeks <3

Av elin borg - 17 november 2009 17:47

aaah, nu har jag kollat några avsnitt av oc och sovit lite.

ska snart göra lite mat med mammi & hon ska även hjälpa mig med sv & engelskläxa (;

slutade en timme tidigare idag, mkt skönt!

Vad händer i veckaaaaaaaaaaan? ;*

kissssss <3

  

Av elin borg - 17 november 2009 11:00

Hej & Hå :D

Nu sitter jag i skolan och pluggar..

HRM ? nej men nu ska jag ha idrott och få reda på proven, (:

Pusssss <3

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards