elinnnborg

Alla inlägg den 10 november 2009

Av elin borg - 10 november 2009 21:19

Heyhey!

yeye.. (; haha.. kollat färdigt mary & max nu, den var väl ok :p blir inte zombieland ikväll tyvärr, måste duscha och platta håret, orkar inte göra det imoron bitti så jag tar det ikväll ist :)

ska till väla imorgon med elin och alfred (: pappi kör oss dit vid 4 sen ska vi väl käka där och så, ska handla saker till maskeraden på fredag :D

ska handla löshår från BR för 79 kr haha :D sånt plastigt skit, men vem bryr sig? (;

och lösnaglar och blir kanske ngt mer :)


  

löshåret jag ska köpa haha (;

Av elin borg - 10 november 2009 19:15

Haha, nejmen tack för alla filmtips, verkligen (y)

hrrmm.. jag kollade typ halva Mary & Max, och ska se färdigt den nu, sen ska jag och syster kolla zombieland.

hihi :) & jag hatar 18års gränser! eller jag hatar alla gränser som gäller över 15! Jag får ju aldrig göra någonting!..

huuhh -.-'

Av elin borg - 10 november 2009 16:28

helloo

Någon som har ngt film tips (behöver inte vara någon ny) eller vet om det är ngt bra på tvn idag?:D

riktigt film sugen idag hehe :)

pussss

Av elin borg - 10 november 2009 15:42

Hejsan hoppsan , nu är jag hemma från skolan, äntligen ;D

gjorde idrottsprovet ju, kan ju inte säga att det gick bra precis men jag gjorde mitt bästa iallafall ..

Har en pizza i ugnen nu som jag snart ska äta och sn ska jag banne mig inte plugga ett skit :D Ska nog sova ett tag eller kolla någon film :) hihi.

pouusss <3 


  

Av elin borg - 10 november 2009 07:40

godmorgon!

alltså det finns inga ord för hur mkt  jag hatar att gå upp när väckarklockan ringer!

USCHUSCH! Jag har ätit två leverpastej mackor med gurka nu & gjort v mig (y)

Har prov idag och känns som det kommer gå jätte bra! (Y) verkligen, INTE..

Men nu har jag iaf inte mer prov denna veckan så idag ska jag sova när jag kommer hem, känns som jag inte ser någonting på natten, är megatrött heelatiden.-.-'

Ajja, ska gå till caroline nu så kör hennes mamma till skolan (:

Pusssssss & Kram, E <3

 

  

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards