elinnnborg

Direktlänk till inlägg 9 november 2009

Hejsan, nu är jag hemma ..

Av elin borg - 9 november 2009 18:36

Hejsan, nu är jag hemma igen, hon ville inte ha kvar mig längre, haha nej skoja. hon skulle träna (:

och jag måste plugga så kan inte följa med & titta :(

jag hade ju försittning idag, jobbigt att gå upp  men sjukt chill endå, satt bara i aulan och snackade med Nikki och Erika som också skulle sitta föra ^o)

haha, resten av dagen var samma som alltid, förutom att jag somnnade typ 7 ggr på so lektionen, kollade någon film, vet inte ens vad den handlade om! -.-'

BRA ELIN! nejnejnej.. hur ska det gå? (;

din sol har landat i mitt knä och gått sönder.

Jag och pappa åt ju sushi innan, inte så gott hahaha, vill tycka om det, så får väl prova på andra ställen hahaha (;

vet inte varför jag vill tycka om det men, det ser fint och gott ut ju :P

men nu mååååste jag faktiskt plugga. Sen är det Ullared! :D jippie

 

Kinesiskt vin  

Sushi -.-'

I cafeterian  

  

Caroline

 

Min ko :D

 

Caroline, Fia och kor.

 

hellloelin

  

Allt från gina ;d haha..

 
 
Ingen bild

byfåne!

15 december 2009 21:02

Hahaha fått allt från krillebooi eller? bara att härma han är patetiskt. lägg ner ditt hue och hela din blogg och gör världen en tjänst!!!! man tappar fantomen tron på mänskligheten när man läser din blogg.

 
elinnnborg

elinnnborg

16 december 2009 00:42

för att jag åt sushi eller? :)
men jag tkr faktiskt om krille så ser det inte som något negativt. :* & läs inte min blogg då om du nu mår så jävla dåligt av det! (y):D

http://www.elinnnborg.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av elin borg - 28 februari 2011 00:17

Heeej!   som ni säkert märkt har jag bytat blogg, eller slått ihop mig med jesse. på : http://jesselle.devote.se   och där går det väl bra, blir iaf fler inlägg när man är två! så ni som inte läst det så hittar ni mig där nu iallafall :...

Av elin borg - 31 december 2010 13:06

heej! säger gott nytt år nu för jag kommer ju nt sitta vid datorn inatt ;) kommer bli en helt wonderful dag. men  dock inte mitt hår, längtar tills vi ska börja med hår i skolan, och det ska vi nu efter lovet! (Y) vet inte heler hur jag ska smi...

Av elin borg - 30 december 2010 00:09

hej. eftersom att jag och jesse är så tighta och att jag alltid är med henne ändå, och att vi är bästisar och typ världens bästa bästisar. så kom jag precis på att vi kan göra en blogg tillsammans ist så sumpar vi denna kassa bloggen som jag knap...

Av elin borg - 28 december 2010 21:48


ja jag vaknade av att jag grät i min dröm, så jag låg och andades sjukt konstigt sa johanna, jag sov hos henne inatt nere hos frida i hennes lägenhet som johanna passar, vi hade en jätte mysigt kväll igår och titta på film. iallafall så kommer jag ...

Av elin borg - 27 december 2010 01:54


hejhejhej :)   är väldigt dålig på att blogga nuförtiden, eller ja alltid egentligen men dåligare nu när jag inte skriver förhoppningsvis haha.   har inget speciellt att skriva, skriver bara f´ör att alla klagar  på att jag inte skriver. så...

Ovido - Quiz & Flashcards