elinnnborg

Direktlänk till inlägg 23 november 2009

j'vla hora kan du vara själv!

Av elin borg - 23 november 2009 20:16

hejhopp,

ikväll har jag hunnit bli en hora och spridit rykten om att en viss person röker på.

det är inte världens roligaste sak att bli kallad för hora eller '' fucking jävla hora'' för att vara exakt!

men eftersom du tar illa upp är det troligen sant och då kan jag förstå att du vill ha ngn att skylla det på, så visst skyll du på mig och kalla mig hora, jag är mognare än dig och förstår att det bara är onödigt att kalla varandra dumma saker, men eftersom detta har hänt tidigare att du kallat mig hora och andra saker så tänker jag inte förlåta dig fler ggr, du sa ju det. att du inte tänker prata med mig förrens jag erkänt? tyvärr så kommer jag int erkänna eftersom det inte är sant, plus om det varit sant hade jag inte vvelat erkänna endå för jag vill inte att du ska börja prata med mig, och även om du ber om ursäkt för vad du kallat mig så tänker jag aldrig mer ägna tid åt dig. fortsätt du med att leva ditt ''liv'' eller vad mann kan kalla det? så ska jag njuta av att ha dig borta från mitt :)

pussssssssssssssssssssss.


förövrigt har det varit en bra dag (:

Jag har bestämt att jag ska lägga i växeln och plugga mer och nå mina mål och komma in på campeon.

jag vill verkligen gå där, ska kämpa som tusan för just nu har jag inte så bra betyg och man ska ha rätt så bra för att komma in på campeon, om du har 240 så kan du NOG komma in sa dom, så jag får jobbajobba jobbba, jag har typ 174 nu. men jag ska nog klara att höja mig i några ämnen :)

innan har jag inte alls vetat vad jag vill gå i gymnasiet men efter jag varit på öppet hus på campeon så visste jag att jag ville gå där & jag vill nte att den drömmen ska krossas nu pågrund av för lite betyg, nej nu ska jag kämpa hårt som tusan! :D

tappade ju aptiten innen eftersom någon kallade mig h*ra, men blev endå ngra fiskpinnar, kollar på ullared nu, mamma satte på kaffe nu också :) sen blir det duschen & paradise hotel!

imorgon ska jag gå till syon och snacka med henne om min framtid ;)

annars inga planer vad jag kommer på :)  

pusssspuss <3

 

 

  

 
 
Ingen bild

c

23 november 2009 21:09

söötnos ! ja älskar dig !

 
Ingen bild

eb

23 november 2009 21:26

älskar dig också bästis!

 
Ingen bild

hanna

24 november 2009 19:41

plugga på! du ska gå på min skola om ett år! ;)

 
nathi

nathi

24 november 2009 20:38

Hej! Var inne och tittade lite i din blogg och den var sjukt fin. Kolla gärna in i min blogg och tipsa om den till dina vänner och så. Då skulle jag vara väldigt tacksam! (:
Kram!

http://www.nnathislarsson.blogg.se

 
Ingen bild

EB

24 november 2009 21:43

ja förhoppningsvis ska jag det hanna :)
Tack så mkt nathi, ja jag ska kolla(:
tipsar om din om du tipsar om min ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av elin borg - 28 februari 2011 00:17

Heeej!   som ni säkert märkt har jag bytat blogg, eller slått ihop mig med jesse. på : http://jesselle.devote.se   och där går det väl bra, blir iaf fler inlägg när man är två! så ni som inte läst det så hittar ni mig där nu iallafall :...

Av elin borg - 31 december 2010 13:06

heej! säger gott nytt år nu för jag kommer ju nt sitta vid datorn inatt ;) kommer bli en helt wonderful dag. men  dock inte mitt hår, längtar tills vi ska börja med hår i skolan, och det ska vi nu efter lovet! (Y) vet inte heler hur jag ska smi...

Av elin borg - 30 december 2010 00:09

hej. eftersom att jag och jesse är så tighta och att jag alltid är med henne ändå, och att vi är bästisar och typ världens bästa bästisar. så kom jag precis på att vi kan göra en blogg tillsammans ist så sumpar vi denna kassa bloggen som jag knap...

Av elin borg - 28 december 2010 21:48


ja jag vaknade av att jag grät i min dröm, så jag låg och andades sjukt konstigt sa johanna, jag sov hos henne inatt nere hos frida i hennes lägenhet som johanna passar, vi hade en jätte mysigt kväll igår och titta på film. iallafall så kommer jag ...

Av elin borg - 27 december 2010 01:54


hejhejhej :)   är väldigt dålig på att blogga nuförtiden, eller ja alltid egentligen men dåligare nu när jag inte skriver förhoppningsvis haha.   har inget speciellt att skriva, skriver bara f´ör att alla klagar  på att jag inte skriver. så...

Ovido - Quiz & Flashcards