elinnnborg

Alla inlägg den 2 juni 2010

Av elin borg - 2 juni 2010 19:53

hejsan,

varit o tränat med mamma nu, mkt niiice

ska duscha nu sen täntke jag gå ut å gå en liten runda, pappa sover hos helene inatt igen så ngn som vill joina mig här inatt så går det för sig! :) haha.

puss på er

 

Av elin borg - 2 juni 2010 14:39

hej nu går jag ut o sätter mig i det fina vädret

och får se om mamma går med på mitt förslag om att bli hos pappa till skolan är slut

orkar inte med skolbussen längre den suger snopp & plus att nästa vecka ska vi göra en massa här i asmundtorp så känns bättre o va här, tex lärarmiddag och så, sen på fredag ska klassen vaa hos mig och äka smörgåstårta efter så behöver förbereda och lite så :)

tkr det är bra argument eller vad det heter :D

nu sk ajag iaf ut på altanen och sola :) hihi

ska träna sen med mammy.

puss <3

Ovido - Quiz & Flashcards