elinnnborg

Alla inlägg den 10 juni 2010

Av elin borg - 10 juni 2010 15:46

TUR DET REGNAR NÄR MAN..

spelar brännboll mot lärarna, jag trillade en gång när jag skulle ta bollen och vricka foten när jag sprang i mål en annan gång ;P men vi förlorade mot lärarna, men dom hade gamla elever med i sitt lag också, vilket var orättvist och så fuskade dom faktiskt också! :/

 

nu har jag precis duschat och ska göra vid mig nu sen kör pappa mig till Bella där det är lite förfest (: ska äta där och så.

sen vidare ikväll.

Ha en bra kväll! PUSS

Av elin borg - 10 juni 2010 00:38

Godkväll :)

hemma nu från en riktigt underbar kväll med alla nior,

först lärarmiddag i resaurngen pyramiden*haha, som är vår mata ;D

det blev en jättegod buffé med mkt gott att välja på, kyckling / skinka & pastasallad och potatis sallad o massa god frukt o sallad.

det blev sång o rim och tal under middagen, när vår första klassföreståndare kallade upp oss på'' scenen'' och satt på en gammal låt med ted gärdestad som vi sjöng när vi var små brast jag, tårarna rann och jag skrek som en gammal tant och då börja nästan hela klassen böla, så sjöng vi låten då medans vi grät, lät nog förjävligt men det var helt underbart :) kommer aldrig glömma denna kvällen!

 

när det var slut i matan så stack hela klassen förutom typ en? + två från paralell klassen till kajsa på litta fest i hennes uterum, med gammal go musik och lite dricka blev det en underbar stämning och vi snacka minnen o dansa och lekar.

riktigt underbar kväll, kan vara för att jag har världens bästa klass som jag gått med sen jag började 0an! :) alltså har gått med dom i tio år tio år! ? helt sjukt.

och nu splittras vi :(  fyfan, hemskt är det.

 

vet att jag sagt att det ska bli skönt innan men det kommer det inte :/ lite kanske, men usch. vi har så himla många fina minnen tillsammans och har haft så roligt alla åren och gjort så mycket tillsammans.. oh jag kommer aldrig glömma Asmundtorp skola <3


JAG ÄLSKAR ER

 

 

 

nu ska jag sova för vi börjar tio imorgon och har huvudvärk xD

hoppas den går boooooooort.

imorgon är det klassens förmiddag och sen brännboll mot lärarna :)

sen bär det av till häljarp på förfest hos bella o fira att dom har fått sommarlov haha :D

sen förmodligen någon annan fest vi hittar under kvällen ;)

nä, godnatt och sov gott allihopa..

BÄSTA KVÄLLEN PÅ OTROLIGT LÄNGE! <3

Ovido - Quiz & Flashcards