elinnnborg

Alla inlägg den 24 juni 2010

Av elin borg - 24 juni 2010 12:11

god morgon!

 

internet lagga igår när jag kom hem så därför jag inte skrev,

men igår så vakna jag ju hos jeff :) sen gick jag bort till pappa och skulle hämta medicin, men så skulle mamma komma dit o baka till johannas kalas som är idag, så jag kolla lite film och solade där ett tag sen körde vi hem och åt middag,

sen gick jag ner till exan o kolla fotboll me jessica elin o bella, sen tog vi bussen ner till cement och badade, bara jag o jessi, men jennifer bob sebeb ricce o danne var där nere och hade redan badat (:

 

det var faktiskt inte så kallt, det  var ju lite svalkande men ändå skönt :) då var klockan 8, på kvällen alltså.

 

sen stack alla hem utom jag o jessi som la kvar o sola ett tag haha sen tog vi bussen ner i stan förhon skule käka o då träffa vi sanna o hanna som också skulle käka, så köpte dom pizzza o hamburgare sen tog vi bussen till sannnyy och käka där (:

 

sen gick vi ner till cement igen då var kl typ 12 så då bada vi fkt inte..

men träffa petter och ''jesper'' som jag dock inte vet vem han är haha.

men trevligt vi satt där ute på piren en stund sen tog jag bussen hem och kolla valentines day och sen nanna jag (:

 

somnade vid halv 3 OCH vaknade precis,

ska strax ner i stan med mamma o handla present till sis, sen ska vi köra hem där ( till pappa) och förbereda lite sen kommer gästerna vid två elelr tre ;O kommer nt i håg. men ja min syster fyller år idag :) 23 år! ;* GRATTIS världens bästa syster.

 

ha en brra dag allesammans, skriver ikväll i thiiink..

PUSSPUSS

Ovido - Quiz & Flashcards