elinnnborg

Alla inlägg den 14 juni 2010

Av elin borg - 14 juni 2010 23:46

Hej hopp :)

 

när jag kom till mamma packade jag upp sen orka nt mamma laga ngn mat så i åkte ner till asian wok och åt middag, blv kycklingspett ris o jordnötssås som vanligt. :)

och imorgon blir det buffé på china palace med några från klassen och äta lunch också :)

 

iaf när vi kom hem igen så var johanna här och vi gick ut på en promenad och köpte cola :P

sen fick hon för sig att jag skulle klippa hennes hår så jag började sen skrev jessica att vi kunde komma till henne på idas o klippa oss ist så sket i det :P men klippte ändå lite men det får hon fixa till på ons då ;)

och vi ska kaaanske slinga mitt hår igen, blondt då. hoppas det blir :)

 

så imorgon blir det en dag med klassen sen på ons med jessi och sis.

på lörd är det pokerkväll hos ludvig och beställa pizza, ska bli myse :)

 

nu ska jag o johanna göra något sen lägga oss, upp tidigt imorgon

ska träffa klassen redan kl 12 i stan så måste upp tidigt ska duscha o sånt ju.

Så¨Natti natti och kan fortfarnde inte fatta att jag inte går i 9b längre oh att det är sommalov:) både bra och dåligt..

 

hihi, Pusss och godnatt. <3

Av elin borg - 14 juni 2010 15:07

haha knappt, molnigt somtusan.

caroline och robin e här ovi sitter utepå altanen o lyssnar på musik eller ja robin sitter inne kollar fotbollen xD

 

vi har typprecis ätit frukost och jag har packat, pappa kommerom en halvtimme fyrtio min såska jag till mamma då och förmodligen va där i fyra veckor (:

 

men jag skriver sen, pussshej

<3

Ovido - Quiz & Flashcards