elinnnborg

Alla inlägg den 8 juni 2010

Av elin borg - 8 juni 2010 19:41

mohaha. vad är chansen? träffade dom två ända jag typ hatar på samma dag (y)

sån tur jag har :D haha.

ja, men skolan börja me frukost i skolan , mega gott med bullar o goda pålägg och juice.

sen hade vi ngra lektioner där vi kolla film, agneta bjöd alla på glass också + vi fick godis av anders. sen åkte jag in med några andra från elevrådet till 261 o åt lunch där, blev kyckling & bacon toast med sallad och dressing. MUMS säger jag bara.. tjockis dag, sen fortsatte det hos gamla farmor sen med en munk haha :D

 

var ju hos tandhygienisten också, inget fel typ.

ska borsta nogrannare bara :P

 

hoppa av bussen vid pizzerian och mötte jennifer så gick vi en runda sen hem till henne ett tag & nu är vi hemma hos mig och ska snart se ugly betty  & cugar town dubbelavsitt! :)

woohoo.

 

ska göra äggtoddy till oss först :D

kör på mat ist för dricka på studentveckan ! (y)

PUSS

Av elin borg - 8 juni 2010 07:20

hur pigg som helst!

nej det är jag inte, gick upp halv sju och tänkte dscha, men nej det gjorde jag inte ; ähh håret ser inte så fettit ut vi sover ett tag till.

såklart...!

men det ser inte fettigt uut såå de är okej ;D haha

 

skolan börjar om 40 min, då blir det bullfrukost i elevhallen med alla nior, sen valigt schema men med film ist för plugg hehe:D

ett tar elevrådet bussen til stan och äter/fikar på 261 :)

sen drar jag till tandläkaren tjugo över 2. hoppas ja hinner äta ;o...

johanna följer med mig till tandläkaren iaf sen ska vi till gamlafarmor o hon ska städa där, sen efter det ska jag hem till daddy igen :)

 

Nej, hej på er! :)

Av elin borg - 8 juni 2010 00:13

heey

sorry för dålig uppdate.

efter skolan hämta pernilla o johanna mig så körde vi till jessica o hämta lite saker sen körde vi till centersyd och åt mc donalds o köpte färg till pernillas väggar, blev dock takfärg, men blir säkert super bra på väggar också :D

sen kolla vi kläder o vips hade jag köpt en klänning, ska byta den andra jag öpte i fredags för den va inte så riktigt jätte mega fin ;p denna jag köpte idg var finare, svart jeans klänning, utan band oh en blixtlåsöver hela framsidan rätt ner.

ja ni får se sen .

ska ha den på fredag. (:

och dom nya pumpsen jag köpte i fredags.

Jepp.

ikv har jag bara lagt in massa bilder på facebook sen förr i tiden.

bara dom som är vän med mig kan se dom dock..

 

imorgon ska jag up tidigt för jag ska duscha, sen blir det frukost i skolan, sen intil stan vid 1 tiden och fika/luncha på 261 med elevrådet :)

sen till tandläkaren tjugo över 2 sen till gamla farmor meed bullar o käka litta där också, sen hem till pappa igen :)

 

OCH NU, nu ska jag sova :)

nattinatti <3

Ovido - Quiz & Flashcards