elinnnborg

Alla inlägg den 12 juni 2010

Av elin borg - 12 juni 2010 11:39

Gomorgon :)

igår var också en mega bra dag.

har varit fester nu varje dag ju, och det slutar inte nu, ikv ska jag fortsätta :)

 

men iaf igår blev det hur bra som helst, gick bra att sjunga i kyrkan förutom att jag börja böla xD haha.

efter kyrkan så gick vi tillbaka till klassrummet o tog foto och sa hejdå än en gång till lärarna.

sen gick alla i klassentyp tom två eller ngt, hem till mig och där väntade två stora feta smörgåstårtor och kladdkakor till oss ;)

vi åt å drack o lyssna musik och prata till tre tiden då stack dom sista och jag fick städa efter svinen ;)

 

sen kom jennifer o snylta lite smörgåstårta sen kolla vi på film eller ja jag somnnade, Ja jag ska nog se klart den nu och äta en bit smörgåstårta! :)

men iaf,

sen efter jag somnat skulle vi ytill min kusins student, där blev det också god mat och dricka. var där helt kvällen och gick hem med pappa o helene någongång inatt.

 

ja ikväll kl halvs sju ska jag vara hos Philippa i min ´( förra klass ) ':'( !

och äta middag och fira hennes födelsedag.

senare om det är dugligt väder sticker nog dom flesta ner till hålan för simon skulle fixa party tält o sånt där.

jepp vi får se hur det blir :)

Men skriver senare igen

nu sk jag äta smörgåstårta (rostbiff) ;) MUMMMS.

pusshej

<3<3<3

Ovido - Quiz & Flashcards