elinnnborg

Alla inlägg den 16 juni 2010

Av elin borg - 16 juni 2010 19:02

hejhej (:

jag leker med Jesse nu hemma hos mig, vi har precis ätit köttfärssås och pasta :P

blev inga slingor, eller jo typ två för hon skulle öva :D  men klippte 3 cm så rätt kort nu.

 

iaf, jag och johanna stack ner till stan vid elva ju och satte oss på tvåsexett och drck lite kalla drycker ;) sen kolla vi affärer och sen åt vi lunch på rak thai, blev en thai box, sen kom jessica o hämta oss så gick vi bort till Idas och först klippte hon johanna sen mig (:

johanna åkte hem,

Sen satte vi oss på Maddes och åt kladdkaka o drack cola, som vanligt ;)

 

vi bog bussen till stranden o satt ute på cement ett tag o snacka, sen bussen igen hem till mig och åt, IGEN :o'

FETTO..................

 

nu ska vi ut en runda och sen får vi se var kvällen slutar, vi är rätt sugna på att sitta på stranden och mysa, någon annan som är det så får ni gärna slå en pling! :)

 

pusspuss

 

& förresten, lovar att snart lägga in bilder från förra veckan också!

Av elin borg - 16 juni 2010 10:34

nu sticker jag o johanna ner på tvåsexett och tar en kaffe eller ngt innan vi gör vid håret :)

puss ;*

Av elin borg - 16 juni 2010 10:03

vaknar upp av sjukt fint väder och solen skiner in i mitt rum :)

känns som strandväder?

 

men nu gör jag iaf vid mig har precis duschat, ska äta lite sen sticker jag och johanna nertill Idas och klipper osss (jessica klipper oss) och kanske ljusa slingor. HOPPAS* :)

 

sen om  det fortfarnde är kanon väder sticker vi till stranden med Jennifer också ;*

pusss & hej <3

Ovido - Quiz & Flashcards