elinnnborg

Alla inlägg den 18 juni 2010

Av elin borg - 18 juni 2010 19:33

HEY!

här kommer en massa foton, orkar ni inte kolla så kolla inte.

men jag älskar foto så jag hade uppskattat det ! :)

nu drar jag til admunstorp på fest! (d)


 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                     


Allmänt

Av elin borg - 18 juni 2010 15:44

hello allihopa everybody! :D

 

japp, igår blev det ju pizza på rhodos med niklas filip jennifer jessica och caroline :) sen tog vi bussen ner till campingen och träffa massa trevlans folk där och grilla och snacka o drack o sånt (:

glömde tyvärr fota! :( var väl där till tolv ett tiden, sen promenerade hem.

sov hos ..... , hemlis ;) haha!

 

jag och ..... kollade film iaf och somnade nog inte förrens närmre 6 tiden haha.

vaknade av att jag var mega kissig så smög ut på toa sen gick jag och la mig igen sen vakna vi vid 1 typ.

 

lite senare gick jag hem :) mkt uppfriskade, när jag kom hem hade mamma lagat hamburgare m bröd, så snaffsa i mig det ! ;)

 

nu ligger jag bara i sängen och tar det lugnt inför kvällen :p

får se var jag ska någonstanns, nt bestämt mig ännu.

ses! ;*

pussssss

Ovido - Quiz & Flashcards