elinnnborg

Alla inlägg den 13 juni 2010

Av elin borg - 13 juni 2010 23:55

godkväll :)

åh vvad härligt att jag kan sova hur länge jag vill imorgon bitti och typ hur många dagar som helst framöver :D fattar inte att smmarlovet faktiskt är här nu :)

har gått och längtat efter detta enda sen förra sommarlovet tog slut.

åh så skönt det ska bli med lite ledighet :D

 

imorgon (tror jag) det var vi skulle in till stan och äta medd några från klassen. ? inte säker men får ta reda på det imorgon, annars ska jag till mamma imorgon och kanske träna :)

nu ska jag se ett avsnitt ghost whisperer tror jag sen sova.

så godnatt och sov gott! :) puss

Av elin borg - 13 juni 2010 15:30

hej på er :)

kom nyss hem till pappa o kklämde i mig en bit smörgås tårta.

ligger i sängen nu o tänkte titta på ngt .. vet nt vad ;o tittade på emil i lönneberga innan på tv4 ;) haha.

det var trevligt hos philippa igår ja, mkt god mat och efterrätt :) spelade lite tvspel och lite annat trevligt.

sov hos mamma inatt och pappa & Helene hämtade mig vid två typ så körde vi o handla mat till ikv och lite chips o dippa och annat nödvändigt. ikv blir det fondue m pommes o krocketter och bearnesås till det :) muuumsigt.

längtar redan, men ska försöka hitta ngt att se på datorn annars får jag ta o se en gammal film eller ngt :)

Det har varit en otroligt bra vecka och jag kommer aldrig glömma min  klass, älskar varenda en i den och kommer aldrig få en lika bra klass igen.

PUSSS

<3<3<3?

Ovido - Quiz & Flashcards