elinnnborg

Alla inlägg den 5 juni 2010

Av elin borg - 5 juni 2010 21:46

vaknade jätte tidigt idag.

kl tio, gick ut o satt mig på altanen en timme sen åkte jag in till stan o träffa jessica.

vi satte oss på 261 och åt och satt där ett tag o snacka sen kolla vi affärerna, jessica hitta ett par shorts men jag hitta inget.

sen åkte vi hem till jessica, där gick vi en runda i häljarp o satte oss o skulle vila lite vid skolan, så kom ett gäng grabbar o slog sig ner ;p så vi blev där  rätt länge.

sen kände jag att det blev lite för mkt rinnande i min näsa ( hade toapapper med mig ut ) haha. men ja sen kom pappa o hämtade mig vid 6 tiden typ,

somna när jag kom hem och mår inte bra än..

jäävla förkyldning. tur man fick njuta lite av dagen iaf :)

 

ska gå ner o titta film med pappa & Helene nu tänkte jag :) äta ngt också tror jag nt ätit sen 1 typ..

pusshej <3

Ovido - Quiz & Flashcards