elinnnborg

Alla inlägg den 29 juni 2010

Av elin borg - 29 juni 2010 23:49

godkväll mina damer o herrar ;)

 

det har varit så himla bra väder dom senaste dagarna så man börjar nästan gråta glädje tårar.

kan det inte alltid vara sommar?

jag hatar verkligen vintern, saknar den inte ett enda dugg!

idag badade jag nog 15 ggr minst, UTAN KRYDD.

så skönt i vattnet och när man kommer upp lägger man sig och solar ute på piren.

sommartider, HEJHEJ sommartider.

denna sommaren ska jag verkligen ta vara på tiden så man känner att man verkligen inte missade en sekund av solen..

 

idag har jag iaf legat på stranden igen, sen halv tolv till 6.

kom hem till mamma som precis gjort middag, sen la jag mig i soffan och tittade på tv och jordgubbar sen tittade jag på The lakehouse, som  var riktigt bra!

 

nu ser jag på sex and the city, sen ska ja gå och lägga mig.

hoppas på fint väder imoron igen fast det regnat ikv.

vi får väl se! :)

pussss och sov gott!

förlåt för dålig uppdatering, men tror inte ni sitter så mkt vid datorn nu på sommarlovet heller :)

<3

Ovido - Quiz & Flashcards