elinnnborg

Alla inlägg den 6 december 2009

Av elin borg - 6 december 2009 23:34

nu tänkte jag gå & lägga mig,

har fått nog av August *host*anus nu.. Hrm?

har lärt mig lite iaf, han var lift tre ggr och hade nog 5 barn typ?

han misshandlade sin fru Siri en gång och han tyckte kvinnor skulle föda barn och ge mannen vad han ville ha.. sen skulle han göra allt det roliga '(y) en sur gammal gubbe helt enkelt.

Nattinatti! ;*

 

Förresten så var det jätteskönt att gå ut en runda, vi gick den vanliga rundan, runt hela asmundtorp, fick prata av oss litta. riktigt kul faktiskt!

saknat min koffe :)   

  

Jag är iaf inte en sur gammal gubbe :D

HELL NO!

Av elin borg - 6 december 2009 20:34

blev goda kakor och bakelser hos faster som fyller 45 år.

´blev fiskpinnar till middag sen när vi kom hem, har läst lite om august strindberg läs anus stringberg.. har prov på honom imorgon , han kunde ju inte varit LITE intressantare? hrm..

aja, jag ska ut och gå en runda med koffs här i lilla byn ;d

tagit på mig mössa och jogging byxor och tjocktröja, blir dunjackan och stövlarna, riktigt kallt ute! men behöver snacka av mig lite haha :D plus så var det längesen vi träffades (:

Pousssss <3

 

 

innan idag

redo att gå ut, med mössan på! :D  

Av elin borg - 6 december 2009 14:05

kollar american pie nu, eftersom jag somnade i förrigår när jag o sis skulle se den haha,

och snart blir det ännu ett kalas hos faster. (:

pussssssssssssssss ;*


  

Av elin borg - 6 december 2009 12:45

Godmorgon! :)

Jag var ju på kalas igår kväll, det var jätte trevligt, åt god mat och dricka (:

var inte hemma förrens tio & då kollade jag och pappa på beck, sen somnade jag i soffan (:


lite bilder på mitt nya fina hår kanske? :D


         

E

Ovido - Quiz & Flashcards