elinnnborg

Alla inlägg den 12 december 2009

Av elin borg - 12 december 2009 14:13

hejsan :) har varit och handlat nu i någon timme, köpte även ansiktskräm & bodylotion, jag är skit torr :/sitter iaf i köket nu och vi bakar lussekatter, knäck & kola :):)

ska bli gytt. ;* pussssssar

Av elin borg - 12 december 2009 00:26

Nu ska jag nanna, vi var på isshowen och skratta åt alla, haha nej bara vissa ;*

sen åkte jag hem och åt tacos och kollade idol med familjen.

borat nu på tv400 (y) mega bra ;D

Men jag ska iaf sova nu annars kommer mina ögon torka ut!

imorgon blir det julbak så det stänker om det.

Blev medlem i gratisbio.se verkar bra :d samla ihopa lite poäng där sen har man presentkort på bio, butiker & allt vad det heter.

Bli medlemmar ni också, gå in på denna länken så tycker ni på registrera dig knappen ;-)  http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=258001 

Nattinatti bästa! <3

 

  

Elin & Alexandra

Ovido - Quiz & Flashcards