elinnnborg

Alla inlägg den 26 december 2009

Av elin borg - 26 december 2009 17:39

Hej , jag har inte haft tid för datorn alls nu under julhelgen, julafton var vi ju hos morbror sen sov jag hos pappa, igår var vi hos mammas biologiska mamma och ¨åt ännumer julmat, usch..ätere bara typ skinka o köttbullar (y)men sen igår var jag med jennifer hos hennes farmor också sen gick vi hem till jeffe och kollade new moon, lovely (y)


och idag har vi kollat film varit nere i stan shoppade lite, ett par pumps och två armband, sen tog vi en kaffe på maddes och nu är jag mega hungrig o väntar på att mamma ska se klart sin film så vi kan laga mat, blir fest ikväll med jennifer och kanske elin, i en lokal i örja. gitt..

äntligen är planerna klara till på nyår!


ska äta middag hos jennifer med mamma o hennes familij + några fler, sen kommer julia och jessica och elin så sticker vi på en fest hos en kille i asmundtorp, nära och bra! :)

nu är det bara dricka kvar, någon som har förslag på det?

jag har ingen fantasi sj :P blir alltid cider eller vodka & läsk.. trött på det:P

ikväll blir det cider iallafall.. nu ska jag se vad jag ska ha på mig ikväll. mina nya pumps maybe? =)


har fotat en del också men det får ni se imorgon tror jag så kör jag på hela julhelgen samtidigt, smidigast så!

PUSS<3

Ovido - Quiz & Flashcards