elinnnborg

Alla inlägg den 30 december 2009

Av elin borg - 30 december 2009 17:07

sitter ni här?

men gud va skoj.

köpte en klänning på h&m. va väl inte riktigt nöjd med den, men lite sent ute nu så den får duga :)

fick den av pappa. och den vvar tillochmed på rea (y)

så man kan ju inte begära mer av en klänning för 200 skulle jag tro ;o

men ja, blev en matta till storarummet där nere och två mattor till mig och gardinstänger och särbräda, sån man sätter ljus i haha, och lite mer saker (y) från ikea då.

yes box. handlade mat också på ica kvantum i landskrona, mkt rea där med haha :D köpte vårrullar som vi ska ha till middag, jennifer kommer snart hit, men tror inte att det blir ngt med kevin idag han är lite kass på att svara -.-'

Har inte fotat på länge tyvärr så har ingenting att lägga upp. (N)

IMORGON ÄR DET NYÅRSAFTON! ska bli riktigt roligt !:) ska först äta god mat hos jennfier, oxfilé och sånt gott, någon annan förrätt och någon god efterrätt haha vet ite vad men det blir säkert gott!(y)

med en massa vin och champange, julia och jessica kommer också till jennifer så gör vi vid oss där och tar några glas innan vi sticker till calle, (Y)

men nu ska jag sjunga lite! :)

pusss<3

Av elin borg - 30 december 2009 13:11

nu sticker jag och pappa till Ikea och väla (y)

hörs när jag kommer hem!

pusspuss <3

Av elin borg - 30 december 2009 01:34

Paloma Faith - New york! <3

Av elin borg - 30 december 2009 01:13

tjenatjena

har varit hos jennifer och kollat lite på titanic och a walk to remember.

blev inget dammsugande hellåår.

sitter nere i nya soffan nu o kollar film-.

imorgon ska jag och pappa till ikea och väla, handla nya mattor och en klänning till mig :)

hihi sen ska jag o jennifer vara med kevin om det blir som planerat :)

men får väl lägga mig och sova strax skulle jag tro,

ska kolla på en ny mobil snart också min morbror hade köpt några st typ Iphone och hade en kvar så ska nog köpa den! :)

PUSSS<3

Ovido - Quiz & Flashcards