elinnnborg

Alla inlägg den 28 december 2009

Av elin borg - 28 december 2009 23:37

TJA

var precis ute med caroline & robin en runda och snackade lite :)

skönt att snacka av sig lite ;) inte för att jag inte gjort det nog i helgen med jeffe, har nog tillbringat hälften av helgen på min balkong och snackat!

jag tkr det är så himla msigt att bara sitta ner och prata.

man ska förståss ha något att prata om , dmen det brukar man oftast komma på under tiden :P

nej nu ska jag ta en klementin o kolla på film, så ni vet så blev det inget dammsugande här! men blevv däremot lite playa del sol, love it

STEFFEN <3

haha.

puss & Godnatt :*

Av elin borg - 28 december 2009 18:46

i just dont love you no more,

you are so yesterday

 

nejmen tjabba tjena!

kom nyss till pappa, blev en mc feast meny på mcdonalds också påvägen hit.

mumsigt ;D jag ska packa upp allting nu tänkte jag, sen se lite tv på datorn ;)

eller en film kanske.. my sisters keeper eller ngt sånt hette den..

nyår på torsdag! längtar :)

imorgon ska pappa köpa en ny soffa till stora rummet där nere :) wiho, sen två mattor också (y) gött med lite nytt här. behövs verkligen kan jag säga!

tur är det också att jag o mamma ska börja på gym efter nyår för right now känner jag mig som en uppblåst ballong! gör jag rätt ofta nowadays.. -.-'

Ja jag mamma Lena och Jennifer var nere i stan innan också och kolla, men jag har knappt några pengar kvar förutom till dricka på nyår så jag kunde ju inte handla, frågade pappa om jag kunde få pengar till en klänning till nyår så hoppas han går med på det! snälla pappa om du läser detta (a) lovar att vara snäll heela 2010 :* hehe

jao nu ska jag packa upp, usch här behövs dammsugas också, får se hur jag gör med det ;) haha

PUSSPUSS <3

Ovido - Quiz & Flashcards