elinnnborg

Alla inlägg den 10 december 2009

Av elin borg - 10 december 2009 23:44

nej nu tänkte jag faktiskt försöka sova lite :)

Var ute och gick med koffe en runda idag igen, lika mysigt som alltid :)

sen stannade jag till hos jennifer på vägen hem, blev några timmar haha. vi kollade mammas pojkar och paradise hotel, gött att Fran åkte ut tkr jag! (:

Vi snackade massa och drömde om framtiden haha :*

var inte hemma förrent halv elva kanske och när någon säger till mig att han är kär i mig, ja då är det nog dags att nanna tror jag ;)!

imorgon bitti blir det att kolla på småungar som går lucia i kyrkan, mysigt!  

så godnatt allihopa & sov sött!:*

 

  

får avsluta med bild på nörden ;*

Av elin borg - 10 december 2009 16:28

Im home now!

kan det hända ngt kul snart så att jag har något roligt att skriva.

men skolan har iaf varit som vanligt idag, en störig person som vanligt som är otroligt jobbig! Men idag sa jag faktiskt till lite haha:* dete roliga är att hon tror att alla tkr om  henne, men ingen vill bråka så ingen säger till henne, jag sa att hon kanske inte är så snäll som hon tror, så hon bara jo men alla andra förutom du tkr ju att jag är snäll. (y) jovisst, tror du ja! för bra självförtroende där gumman ;) ja men jag övade i kyrkan idag , ska ju sjunga på söndag när det är lucia och på julavslutningen, ska även sjunga på tisdag när vi skulle ha bokdag i skolan. Jag vet inte om jag ska sjunga solo på julavslutningen men annars gör jag och pamela något tillsammans tror jag :) Och kom även på att vi ska sjunga A moment like this till skolavslutningen i sommar! kommer bli riktigt grymt tror jag :D

jaja, men fia följde med mig hem efter skolan så kollade vi paradise hotel på internet eftersom jag missade det igår när vi var hos marie och barnen , ingen ville se det -.-'

Snart kommer väl pappi hem och lagar mat till oss, fiskgratäng blir det iallafall :)

Mammas pojkar och paradise ikväll!

pusspådet! :*


  

jag och codden från maskeraden (:

Ovido - Quiz & Flashcards