elinnnborg

Alla inlägg den 18 december 2009

Av elin borg - 18 december 2009 19:59

Hello party people!

Ska ner och möta upp Patricia i stan snart sen ska vi handla sen på fest.

får se hur länge vi blir där, hon snacka om något annat också, den där palle är lite yr ;)

nej nu får jag gå! :*

pussssss <3

Av elin borg - 18 december 2009 12:09

Äntligen är det lov! :)

jag & carro kom lite sent till kyrkan så jag kom inspringandes mitt i första låten (Y) woho bra elin ;D haha.. nejmen agneta bara log och vinka dit mig, hon kan aldrig bli sur alltså! haha. Jag & Pamela sjöng ju en låt tillsammans och det gick bra :) sen sjöng Agneta en jättefin sång också som jag filmade, kan kanske lägga ut den sen tog några bilder också som får komma in lite senare för jag har sladden hos mamma..

ska kolla på playa del sol nu och drömma mig bort till värmen haha ;)

Sen kör pappa mig & johanna till mamma så ska vi mysa och äta kinamat.(y)

var inne hos lena & robin en sväng också, var tvungen att pausa för det var så kallt och halt att jag inte orkade gå ända hemså jag lånade ett par skor av lena! Synd att inte jeffe va hemma :( Ska kanske träffa Patricia ikväll också, men bara kaanske om det blev någon fest (y) känner inte för högklackat ikväll iaf, jaghar halkat typ 7 ggr redan!

Vi hörs senare! :* pusspusssssss

Jag, Caroline & Fia, någon vecka sen, röda läppstiftsdagen (y)  

Ovido - Quiz & Flashcards