elinnnborg

Alla inlägg den 8 december 2009

Av elin borg - 8 december 2009 23:25

GODNATT!

 

 

Av elin borg - 8 december 2009 22:04

förlåt för dålig uppdatering!

mitt fel! kom på att jag har kemiprov imorgon, så varju tvungen att plugga på det.

så det ä det enda jag gjort idag, plus ble en liten tupplur vid 4 till 7 ;) skööööööönt! imorgon ska jag daddy och sis ner till höllviken till marie och barnen, ska bli mys (: vi träffas inte så ofta längre, pappa & marie var tsm innan i några år och maries barn heter Carolina och Alexandra ;d och dom är mina små låtsas gullungesystrar! :D haha.. så vikör nog dit direkt när pappi kommer him, Hoppas jag klarar kemi, btw. JAG HATAR KEMI OCH ALLA JEWLA NAMN* suck..

Nu ska jag kolla igenom engelskan , sen nanna! :*

pusspuss<3

summer of 08 ;*

  

Ovido - Quiz & Flashcards