elinnnborg

Alla inlägg den 15 december 2009

Av elin borg - 15 december 2009 17:54

Hejsan (: det gick jättebra när jag sjöng idag, lite fel ibland men annars bra :D

så jag hade bara två lektioner idag och på den ena kollade vi på csi så det var helt ok (; alla sa att jag sjöng mkt bra så får väl lita på det haha ;) & sen vill ni inte veta vad som hände ......... På skolbussen påväg hem så kände jag att jag mådde lite illa, när nästan alla hade gått av (som tur var), så kände jag att jag inte kunde vänta tills vi kom fram, så jag sa till simon att säga till busschaffören att stanna så han gjorde det tack & lov! usch annars vet jag inte vad jag gjort!!! +o( BLÖRK.. så jag vet inte om det var för jag varit så nervös hela dagen nästan kanske :) något gott & något ont som hänt denna dagen iallfall haha kan man lugnt säga! (y) tror jag lägger in ett film klipp från när jag sjöng en gång idag. om jag kommer på hur man gör då! ;D

men jag har ont i huvudet så jag ska sova lite nu. Pusspuss <3

 

    

Av elin borg - 15 december 2009 06:52

morrn, morrn.

är klar nu för skolan, bussen går kart över sju som vanligt. (n)

ska vara i församlingshemmet hela förmiddagen och sjunga idag (y) slutar klockan 2 också :D nej nu har jag inget mer att säga ;) pusshej!

Ovido - Quiz & Flashcards