elinnnborg

Alla inlägg den 14 december 2009

Av elin borg - 14 december 2009 23:01

Nej nu ska elin nanna,

måste vila rösten för imorgon blir det sång för hela slanten hela dagen! :* vem vetom det kommer upp ett videoklipp när jag sjunger eller inte :o

inte jag iaf ! återstår att se ifall jag vågar ;) haha. Nej nu kallar kudden!

Pussspuss <3:*

Av elin borg - 14 december 2009 19:03

hejhej :) hann nt skriva så mkt igår ju tyvärr, menn et gick bra att sjunga igår , jag och mamma åkte till landskrona och kollade på en annan lucia sen efter i sofia albertina kyrka. det var jätte fint & bra :) sen åkte ja hem till pappa o åt rostbiff o pommes sen i lördags ';) gick bra i skolan idag, kollade film på sv/engelskan sen vanliga lektioner, fick reda på betyg i no & sv också (: pappa körde mig till mamma efter skolan och nu har vi käkat pannkakor och jag har packat upp mina saker, ska kolla den hjältegalan kl 8 med mamma och sis (;

inga läxor, skönt!

men jag börjar få lite panik var jag ska vara på nyår :/ ska nog äta middag hemma hos Jennifer med mamma och några andra, sen vet jag inte var vi ska någonstanns.. :/ hoppas det löser sig!

Nu ska jag mysa med *Orvis , puss <3

Ovido - Quiz & Flashcards