elinnnborg

Alla inlägg den 20 december 2009

Av elin borg - 20 december 2009 18:46

godkväll bloggen..

jag vaknade rätt sent idag faktiskt, tur (y) ska jag göra hela lovet!

slapp huvudvärken idag vilket jag tycker är vääldigt bra!

Jag & mamma körde till mormor & morfar innan och fikalite där drack kaffe o åt lussekatter :)

sen köpte vi en pizza på vägen hem som vi delade. mycket gott.

ska se anna ankas jul klockan åtta sen paradise, 22? eller när det nu är idag :)

pusss <3'


 

Elin och Jag


Elin <3 


Emelie och Elin  


 

Jag & älskling! :D


Oscar & Kusin Mattias


Elin ;D  


kusin vitamin..  


lovely (:  


Elin :D  


Tjockis! höhö  

Jocke & Kevin  


Jag ;*


schalallal .  


elinnnborg


 

EFTER


  

FÖRE


Av elin borg - 20 december 2009 01:39

godkväll!

kvälen börja hos melker där det blev kortspel, dricka och skitsnack!

sen vandrade jag & Elin vidare till wormos klubbstuga där det  var ännu mer fest (y) kvällen har varit mycket trevlig och inte gått allt för snabbt som det annars brukar göra.

tagit lite bilder också men dom får komma in en annan dag för nu ska jag fan sova!

Nightinighti *

Ovido - Quiz & Flashcards