elinnnborg

Alla inlägg den 29 december 2009

Av elin borg - 29 december 2009 21:07

fyför.

idag har jag inte gjort något vettgt alls, får nog ta och damsuga mitt rum!

sen kanske jag ska ta en dusch?

haha ja beshövs!

behöver lite frisk luft också så ska fråga om någon vill med ut en runda..

får se om jag hinner med allt det idag? ;)

klockan är trots allt redan tio över nio.

ack, ack..

<3 L-O-V-E

Av elin borg - 29 december 2009 17:37

Nej dags att vakna nu kanske?

ja, har legat i sängen och kollat 1 säsongen av playa del sol hela dagen, pappa har varit och köpt ny soffa, den var superfin! :)

nu har jag piffat upp mig lite och nu ska jag och pappa till ica o handla maud!

jag är riktigt svinig, har inte duschat på jättelänge känns det som iaf ;o

får ta det ikväll.. haha skjuter alltid upp det. men egentligen vem ska jag vara in för ? pappa ? nej tro inte det ;D

men imorgon ska jag och jeffe vara med kevvs, vet inte riktigt ad vi ska hitta på , han ville laserdome, men jag vet inte om jag orkar det riktigt :P kanske bowling eller något annat skoj :)

nej nu blir pappa galen !

pusss <3

Av elin borg - 29 december 2009 02:20

Usch nej, det blev sent idag och nu har jag ont i huvudet!

bajs.

GODNATT SKITUNGAR

Ovido - Quiz & Flashcards