elinnnborg

Alla inlägg den 27 december 2009

Av elin borg - 27 december 2009 20:21

BILDER FRÅN JULHELGEN!

                                  

Av elin borg - 27 december 2009 13:14

godmorgon,

ja godmorgon, sov rätt så längge idag ja, vakna för en halvtimme sen typ, har ätit lite yoghurt & såg sista av harry potter som gick på tv :P

är himla trött, skulle vara med jennifer idag, isåfall blir vi nog bara hemma.

orkar inte göra någonting så som vi dansa igår!

mina fötter är helt förstörda! suckk

bara dom är tillbaka på nyår så är det fine.

tänkte se det senaste avsnittet av playa del sol nu också på svt.se.

ska väl packa lite idag också kanske, ska till pappa imorgon.

haha jag vaknade i natt av att  det tutade i hemtelefonen som låg preis bredvid mitt öra, så hade jag tydligen ringt ludde (Y) mega bra. så snacka vi ett tag sen så bröts det eller något, hans mobil dog nog för den har inte varit på sen då.

börjar bli lite orolig? kanske hänt något, han kanske trilla och slog sig och tappa mobilen så den gick sönder ? vem vet :o

jaja, ser du detta så ring haha!

ja nu ska jag se playa iallafall!

pusspuss <3

ljög inte igår, jag kommer lägga in bilder idag, om det blir om en timme eller inatt får ni själv se haha..


Ovido - Quiz & Flashcards