elinnnborg

Alla inlägg den 7 december 2009

Av elin borg - 7 december 2009 23:23

chacha alla bloggläsare* haha nej, krilles grej ju ;)

Nu börjar det bannemej hända lite saker på paradiset!

Fran är ju rent störd, helt inlove i stefan? lite överdrivet att kalla erica hora tkr jag.. hoppas hon åker på torsdag , mohaha (:

Jag har gjort tekniken nu, det mesta iallafall. Ska göra mina utvärderingar på lektionen imorgon & sen har jag bara taket och poolen kvar att göra på modellen, (y) gör svenskan på lektionen imorgon också, sen ska allt vara klart om jag inte är helt fel ute ;) skönt!

jag, Caroline & Fia tog lite bilder i skolan men dom ska carro redigera först haha, hon tyckte vi blev lite för vita höhö. ;)

Nu ska jag Nanna kudden! Pussar :*

 

förresten, någon som vet var joakim håller hus? :(

kanske sjuk eller något, hoppas inget allvarligt, saknade vårt paradise-talk efter programmet idag! :(

Aja, nattinatti iaf! (k)

här är han iaf frisk och gláaaa, mohaha! ;D

Av elin borg - 7 december 2009 16:41

Nu har jag varit jätteduktig och städat och dammsugat på mitt rum,till och med under sängen och ha flyttatpå möbler o grejjor ;) anus provet gick faktiskt bra, eller ja jag får minst gdkänd iaf känner jag på mig, får jag inte det vet jag inte vad jag tar mig till ;o kunde iaf nästan alla frågor om kvinnomisshandlaren* :D

har två recensioner jagska göra också på svenskan men har läst massor av böcker så det är chillidilli! :* Ska skriva vad mitt hus på tekniken är gjort av och vad det gör för miljön och så okså för att få högre betyg  och det vill man ju! :) Så det ska jag göra strax, jag tkr ni ska kolla in min vän louises blogg också när ni endå är här och kollar ;) www.louisefritz.bloggplatsen.se vi brukade vara jättemycket innan, hon var min bästavän, men vi gick åt olika håll, inte för att vi blev ovänner utan vi passade väl inte längre eller något sådant, höhö! (y) aja, kommer aldrig glömma våra underbara men knepiga stunder tillsammans ! <3 Lavv yoo Pommes Fritz!   

har ni också ''glidit från'' er bästa vän?

isåfall hur ''gled ni isär''? kan vara kul att veta

& kanske om det gått att reda upp igen ?

glad för svar! :D Puss  


Här är iallafall jag & Louise för mer än två år sen (:


    

sommar, 2007 <3

Ovido - Quiz & Flashcards