elinnnborg

Direktlänk till inlägg 25 juni 2010

andraSEGE JÄVEL

Av elin borg - 25 juni 2010 00:30

fyfan vad datorn är seg på kvällarna ;o sjukaste kan det vara. men iaf har det varit en lyckat hela dagen. helt galet! men kalaset blev lyckat, gav johanna gynnings andra bok Ego Women, sen fick hon lite mer presenter, det blev kakor o marängswiss eftersom hon inte tkr om tårta :) det var mega gott för jag tycker heller nt om tårta ;P


sen solade vi ute på altanen och jag blåste upp en sån gummibåt o fyllde med vatten o bada där för pappa är nt klar med poolen än, kan ta ett jävla tag ;O

grillade hos pappa också..


men sen körde jag o mamma till lena o jennifer så stack vi ut o plocka blommor på en åker och jävla pollen attacker jag fick , snorade ihjäl där ute nästan. aldrig mer säger jag bara!

sen fick mamma göra min krans till mig och får se hur det går iomrgon om jag kan ha den på mig haha :P


ja sen  körde jag o mamma hem och jag har prövat kläder till imorgon men bir aldrig nöjd..

sticker ner om  stan innan vi ska till stan o ser om där är ngt som passar annars får jag sno ngt ut johannas garderob :) har väl ngn reserv med mig .

hoppas jag hittar ngt fint på gina eller h&m ..


ska alldeles strax sova, ska göa vid mig o borsta tänderna och så bara..


kan sä hur morgon dagen ser ut.


vet inte om vi skippar träningen på morgonen, vi tänkte iaf gå ner i ta ett morgon dopp efter träningen men får se hur det blir om det blir för stressigt..

sen ner i stan då o kolla om där är ngt som passar.. haha

sen göra vid oss ( jag & mamma då)

sen köra hem til lena jennifer o robin vid 3-4 tiden så käkar vi där och gör vid oss lite mer sen vet jag inte om det blir förfest hos niklas eller om vi tar det hemma med ´päronen ;) 

sen iaf blir det fest hos emelie som bor i vårt område så det blir perfekt tkr jag ! :) där blir det väl lekar och myse tror jag.

hoppas på fint väder och en underbar midsommar och till er också allihopa! :*

PUSSPUSS


tor inte jag skriver imorgon men kommer bilder senare! :D

natttii <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av elin borg - 28 februari 2011 00:17

Heeej!   som ni säkert märkt har jag bytat blogg, eller slått ihop mig med jesse. på : http://jesselle.devote.se   och där går det väl bra, blir iaf fler inlägg när man är två! så ni som inte läst det så hittar ni mig där nu iallafall :...

Av elin borg - 31 december 2010 13:06

heej! säger gott nytt år nu för jag kommer ju nt sitta vid datorn inatt ;) kommer bli en helt wonderful dag. men  dock inte mitt hår, längtar tills vi ska börja med hår i skolan, och det ska vi nu efter lovet! (Y) vet inte heler hur jag ska smi...

Av elin borg - 30 december 2010 00:09

hej. eftersom att jag och jesse är så tighta och att jag alltid är med henne ändå, och att vi är bästisar och typ världens bästa bästisar. så kom jag precis på att vi kan göra en blogg tillsammans ist så sumpar vi denna kassa bloggen som jag knap...

Av elin borg - 28 december 2010 21:48


ja jag vaknade av att jag grät i min dröm, så jag låg och andades sjukt konstigt sa johanna, jag sov hos henne inatt nere hos frida i hennes lägenhet som johanna passar, vi hade en jätte mysigt kväll igår och titta på film. iallafall så kommer jag ...

Av elin borg - 27 december 2010 01:54


hejhejhej :)   är väldigt dålig på att blogga nuförtiden, eller ja alltid egentligen men dåligare nu när jag inte skriver förhoppningsvis haha.   har inget speciellt att skriva, skriver bara f´ör att alla klagar  på att jag inte skriver. så...

Ovido - Quiz & Flashcards