elinnnborg

Alla inlägg under juni 2010

Av elin borg - 22 juni 2010 19:06

hejsan hoppasn,

har lekag o gassat på cement hela dagen, blev första doppet i havet för i år,

första doppet i poolen blev ju hos simon i fredags ;P

 

har precis ätit pannkakor med mammsen, nu ska hon köra mig ner till bussen så ska ja ta bussen till Jempis i asmundtorp. sover nog där o uppt idigt till stranedn i morgon om det är niiice väder ;)

pusss så mycket <3:*

Av elin borg - 21 juni 2010 20:46

Godkväll :)

 

idag har jag varit på stranden, var nere inom stan innan jag o jssi stack dit för hon skulle handla en bikini, sen tog vi tåget till henne o hon hämta kläder, sen åkte vi in till stranden och var där till sex tiden, Jessica åkte precis hem ;( och jag vet nt vad som händer ikv, vill nt sitta inne o tråka..

får la se vad som händer :)

 

imorgon om det blir fint väder , blir det stranden hela dagen och grilla på kvällen med carro fia o fler väl :)

om det är fult väder, ska jag nog till mormor o morfar med mamma sen till gamlafarmor för johanna ska städa där så vill hon ha lite sällskap ..

så allt beror på vädret !

 

kollar lite tv nu men vill GÖRA NÅGOT, lite rastlös av mig.. ;/

annars får det bli en film hemma själv ikv, kanske inte är så fel egentligen ?

aja, skriver sen vad det blev ;) haha pusss

 

 

LOVE :) 

Av elin borg - 21 juni 2010 02:14

Hey!


nu igger jag o jessi i min säng och louise i soffan i stora rummet o sover säkert.:P haha.

blev en  jävligt mysig kväll ON THE BEACH med bästa folket!

lägger in bider från det imorgon eller kan tänkas övermorgon ;O

hihi..


här kommer iaf bilder från helgen :) PUSSS'



 

 

FREDAGS VAR DET ;*

 


i lördags :)


så nu är det fan nattedags!

es på stranden imorogn gott folk! ;* PUSSS

Av elin borg - 20 juni 2010 18:04

airplane - bob o hayley williams. :)

mkt brabra..

 

I could really use a wish right now.

 

hej iaf! :)

har varit på kalas sen kl halv tre, så har ätit en massa kakor o sånt onyttigt :P

 

'ska hoppa in i duschen nu så kommer snart jessi malin o louise så ska vi ner till lill olas o grilla o mysa ;* kan väl bli mys utan !

 

ska lägga in bilder sen men vet dock nt om det får plats i o med att man kan bara lägga in 300 i månaden och la ju in sepe många iförrigår..

 

men pusshej <3

Av elin borg - 20 juni 2010 02:09

TJA!

 

hemma nu från en mega bra dag!  (Y)

stack till ludvig vid 6 tiden, dom andra käka middag och dom andra spela poker,

jag och carro tog bussen ner i stan till david på fest vid 9 tiden, spela kort drack och lyssna musik o snacka,

vi gick hem ett typ för då höll de på att spåra ut haha, alla var utan kläder då typ HAHA ;)

 

lyssnar på WAKAWAKA EH EH! o ska sova nu :)

caroline sover här också, och mamma lena o Johanna o sover också här, i en trea, går skit bra! (Y)

 

hörs imorgon! ;* PUSSS

nattinatttiii

Av elin borg - 19 juni 2010 19:04

hej hopp,snopp..


nu är vi alla hos ludvig och snart kommer pizzorna. jag har redan käkat hemma med mamma lena o jeff, oxbiff o potatisgratäng ! så jag ska nt ha pizza :P sen blir det poker  (y)

 

nås på mobilen, pussss

Av elin borg - 19 juni 2010 14:47

Hej :)

sitter just nu med mamma lena o jennifer och dricker cider och tittar på bröllopet på tvn ! mkt fint ;)

 

sen blir det mat, potatis gratäng och pepparbiff, sen sticker jag not till Ludvig och dom ska spela poker men jag hoppar nog pokern,  några från gamla klassen ska dit iaf :)

 

igår blev det lyckat med fest hos simon.

vi satt i ute rummet för det mesta, blev islängd i simons pool och lite senare så badade alla :D var hemma vid tre och somnade direkt! ;)

 

nä nu är det bröllop! ;* PUSSS

Av elin borg - 18 juni 2010 19:33

HEY!

här kommer en massa foton, orkar ni inte kolla så kolla inte.

men jag älskar foto så jag hade uppskattat det ! :)

nu drar jag til admunstorp på fest! (d)


 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                     


Allmänt

Ovido - Quiz & Flashcards