elinnnborg

Alla inlägg under november 2009

Av elin borg - 16 november 2009 22:46

Ja, jag kollade på programen jag sa att jag skulle kolla på.

Ullared börjar faktiskt bli lite segt. & Paradise skulle varat lite längre!

Mamma försökte rädda min totalt störda svenskauppsats. men tror dock inte någon kan rädda den..

får ge den ett nytt försök imorgon.

Upp klockan 6 imorgon bitti, JADÅ! |-)

skolan med idrott och grejjor sen till mamms igen och göra samma saker som man alltid gör

; äta, kolla tv, sitta vid datorn, blogga*, besöka toaletten ett antal gånger. & förstås sova.

sen var det en ny dag igen med exakt samma sysslor AGAIN!

kan det bli roligare ellååååår? tror ju fatiskt att det kan det.. O_o

Men just nu tror jag inte att jag ska göra så mkt åt det så ska ta en tupplur ;)

Nattinatti <3

Av elin borg - 16 november 2009 18:05

Hej hå!

är hos mamma nu, håller på att packa upp mina kläder i min nya garderob :) hihi

vi åt precis pizza, pappa & johanna åt också här och så satte pappa upp dörrarna på garderoben så nu är den klar! (:

När jag packat upp ska jag läsa lite i min engelskbok med mamma och sen kolla på ullared, mamma till en mördare & Paradise hotel, hihi! ;d en riktig tv kväll.

Skriver kanske ngt mer sen,har väl inget annat speciellt roligt att berätta! -.-'

händer ju inte speciellt mkt i mitt liv för den delen heller.

Pusssssssssss <3

gone are the days of the summer,

we couldnt chance it if we tried,

so come on, come on, you know

Our time is here. :*

 

  

Av elin borg - 15 november 2009 22:59

Nu har jag kollat på paradise hotel,

ser så himla härligt ut, men herregud vad hon var desperat hade sex första natten..

men ja hon ville väl hämnas på sin pappi (;

Jag hae lätt kunnat vara med där, sköna människor, fest varjedag, sol & bad, snygga killar & man blir känd + man kan vinna en kvarts miljon kr (:

Kan det bli bättre ellår?

jag tänkte läsa ut min bok nu, läser triologin tillsammans med denise rudberg.

dom är jättebra, och läste tvåan på en dag, är helt fast.

Men tillbaka till verkligheten nu elin ;)

Skola imorgon, YAY! -.-'

Men sen ska jag hem till mamma igen :) Redan varit hos pappa i två veckor nu, tiden går så extremt fort!

Tänk snart är det sommar igen :d jag mena, liksom det är 5 veckor kvar till jul. och sen är det bara ngra månader kvar :D hihihhi

men först ska jag ha en riktigt mysig vinter! :)

kisssses <3

 

  

Snyggaste nörden ever! ;)

Av elin borg - 15 november 2009 20:08

KLADDKAKSMUFFINS

 

Nu står jag och sis i köket och håller på att blanda ihop smeten,

sen in i ugnen i 8 minuter. ;)

sen blir det heartbreak hotel & paradise hotel ;)

 

Mums! :*

Av elin borg - 15 november 2009 17:33

'Tjenamos.

Igår var jag med alfred, vi hade inget att göra så vi stack in till maddes och drack kaffe och snackade skit,

sen tog vi bussen hem halv tolv och kollade filmer hos alfred och somnade vid 4 kanske.

vaknade tjugo i 2 idag och åt köttbullsmackor ;D

höhö, ska snart äta middag med pappi och sis. & idg blir det fiskpinnar (y) mumms

helgen har varit den bästa på väldigt länge, skulle varit sånna organiserade fester lite oftare ..

liksom jag har längtat efter det sen två månader tillbaka, ja sen man fick reda på det liksom ;P

och så är det över på en kväll.. Men det blev himla lyckat iaf :D

Tack Beatrice för en mycket lyckad kväll .. ;D

& såklart tack alla trevliga personer som var där också ;) höhö

nej nu ska jag säga till daddi att han får bli klas me fiskarna!

TJA! ;*

 

fick bli en liten nakenbild, haha :P nejmen ville visa mina fina ögonfransar! :)

Av elin borg - 14 november 2009 17:02

Tjena, är mega trött fortfarande. men ska väl klä på mig ngt och sticka till alfred,

blir troligen filmkväll där ikväll :)

kan behövas! ;D

pusss ;*


En Nagel kvar, haha!

Som sagt, dagen efter ;) inte lika brun längre :o

elin dagen efter ;)

Av elin borg - 14 november 2009 16:21

                            

Av elin borg - 14 november 2009 15:08

 

älsklingo jag :D

Natte och jah

    

 Elin

 

Natte & Alfred

 

Elin  & Jeffe

 

Milton och jag

 

Jag

 

Jag & Steffi, mästerkatten*;D

  

Jag & Henke

 

Bea!

 

Koffs

 

Jag & Caroline

Ja & jonas

 

Jag & Caroline

 

Morgan & alfred

 

Jag & Gabby

 

Jag

  

Simon

Ovido - Quiz & Flashcards