elinnnborg

Alla inlägg under november 2009

Av elin borg - 4 november 2009 23:11

  

dagens outfit, hahahaha :D

T-shirt från gina tricot & shortsen har jag själv sytt! (y)

lägg märke till att jag har tre täcken i sängen! fryyyser :(

kunde inte somna så jag städade lite på rummet hehe :D

Tar förresten med kameran till skolan imorgon, så blir nog en den bilder! :D

Nattinatti <3

Av elin borg - 4 november 2009 22:28

  

ska köpas, på bikbok nästa gång jag är där! :D

ska även klippa mig och köpa mörkbrun hårfärg :)

Sen är det ju maskerad den 13onde också så måste handla något att ha på mig då också ju!

:D hihi, Men nu ska jag sova så att jag kommer upp i tid imorgon till skolan!

Nattinatti gullungar! <3

Av elin borg - 4 november 2009 20:48

Pappa handlade glass idag, så ska ner och hämta lite plus lite tuttifrutti strössel på Cool, lite får man ju unna sig, knappt ätit någonting idag! usch, skärpning nu elin :D

Jag kunde förresten knappt duscha :o gjorde ont när vattnet nuddade vid armen :(

det är jättesynd om mig faktiskt!!! så förtjänar lite glass :D hahahah!

Puss & kram, E <3

  

En bild på min lille kise orvar när han provar min halsduk ;)

Av elin borg - 4 november 2009 19:03

sjukt längesen jag var på ullared, jag kommer knappt ihåg det, men nu efter jag sett det programet om ullared vill jag dit haha! pallar ju inte riktigt folk som åker dit en gång om året och handlar för 50 000 till kläder för ett helt år! lite knäppt faktiskt..

Jag får väl höra med mamma om hon vill köra upp där med mig :)

Nu ska jag iallafall duscha och fixa naglarna (y)

imorgon ska vi 9or på skolan på studiebesök till olika gymnasieskolor, jag & Kajsa valde att bara besöka gullstrandskolan i Landskrona, Samhällsprogramet & Handelsprogramet :)

ska bli kul faktiskt!

Får se om jag lägger in ett inlägg senare kanske men annars, sov gott, Nattinatti! <3

 

  

Jag & Alfred

Av elin borg - 4 november 2009 15:53

wiiho, det snöar! usch fy & blööö.

visst är det mysigt och så när man är inne, men man kan ju inte gå utanför dörren..

längtar riktigt mycket till sommaren!

fast först kan det bli julafton så man får julklappar och pengar! mwhiihih ;*

hehe. Filmen var bra, och det var den sista med johan falk.. :(

Jaja, jag har sjukt ont i armen, gör ont bara man råkar stöta till den pyttelite med ngt.

Ska nog kolla på det ullared programet nu sen hoppas jag på ngn smarrig middag ;) haha.

pussss <3

 

hrrm..

Av elin borg - 4 november 2009 13:29

 Godmorgon, Godmorgon!

Den där jävla sprutan alltså!

Jag fryser och ont i huvudet & är öm i hela kroppen tack vare svinansprutan! -.-'

Jaja, är hemma idag från skolan iaf.

Har precis ätit frukost och ska  se film med pappa.

han är också hemma. men vet inte vad det är med honom xD haha?

Jaja, Vi ska se den senaste Johan falk filmen ; de fredlösa. :)

hehe, skriver om den var bra senare ;)

pusssssss <3


  

Jag, & förresten så har jag slutat röka :)

Av elin borg - 4 november 2009 01:06

Nu är det dags att nanna, ny dag imorgon!

filmen var mkt bra, som alla andra Falk filmerna :)

är mega hungrig men orkar inte gå ner och ta något.

Får vänta till frukosten serveras!

Nattinatti gullungar! Kyss

<3

Av elin borg - 3 november 2009 23:02

Kyss


  

Alfred & Jennifer

Ovido - Quiz & Flashcards