elinnnborg

Alla inlägg under november 2009

Av elin borg - 26 november 2009 06:56

Godmorgon!

brukar inte hinna blogga på morgonen, men jag gick upp direkt när mobilen ringde så därför jag kan de nu ;)

käka mannagrynsgröt nu, om tio min sa jag gå ut till bussen, händer väl inget skoj i skolan idag, förutom sången om agneta är där idag. :)

Jag fick mail av Campeons rektor igår som sa att jag och Caroline gärna fick komma och besöka dom på onsdag nästa vecka, & vi ska vara med 1omega med Hanna & Sanna :D blir väl en del plugg efter skolan idag igen, ska göra middag själv för mamma kommer inte hem förrens sent, blir väl fiskpinnar som vanligt haha. (: love it!

Nej nu får jag göra det sista innan jag ska sticka!

pusspusss <3

 

  

Vill ha sommar & sol med kort kjol ;)

Av elin borg - 25 november 2009 13:24

är hemma från skolan idag, huvudärken gick inte över sen igår (n)

äter fiskpinar och kollar high school musical 3 nu :P

pappa hämtar mig vid 4 så ska vi till farmor och äta middag (:

& Jag har extreeeem träningsvärk sen igår när vi hade idrott. -.-'

pussssssss

Av elin borg - 24 november 2009 21:48

Godkväll.

var i skolan idag, och ja jag lever fortfarande!

men jag har inte haft såhär ont i huvudet på himla länge :/

kan inte göra läxan, det är väl både en för och nackdel ;P höhö

har sovit sen jag kom hem från skolan typ, men det har inte blivit bättre,

får se hur jag mår imorgon bitti om det blir någon skola för mig..

Men nu ska jag nanna igen, -.-'

nattinatti <3

..

Av elin borg - 24 november 2009 06:48

Wish me good luck!

Av elin borg - 23 november 2009 22:47

tänker på att om ett år år jag inte i skolan i den jävla skit hålan längre,

då går jag förhoppningsvis i helsingbor på campeon, och får slippa alla jävla idioter här!

visst kommer säkert nya idioter och nya problem, men gärna för mig, har haft samma jävla problem i jävligt många år nu, och det är att i denna lilla jävla håla kan alla veta mer om dig än vad du själv ens gör och det är extremt jobbigt, man får inte en ärlig chans att vara sig själv, utan det är vad folk tror som blir sanningen.

gud ja, ska jag orka stå ut med asmundtorp i ett halv år till? och jag som vill höja mina betyg, hur fan ska det gå med massa störda människor runt om ? ja vi lär ju märka hur det går.

nu ska jag deppa lite till över mitt meningslösa liv, sen nanna (:

sov gott nerds! ;*

pusssss

Av elin borg - 23 november 2009 20:16

hejhopp,

ikväll har jag hunnit bli en hora och spridit rykten om att en viss person röker på.

det är inte världens roligaste sak att bli kallad för hora eller '' fucking jävla hora'' för att vara exakt!

men eftersom du tar illa upp är det troligen sant och då kan jag förstå att du vill ha ngn att skylla det på, så visst skyll du på mig och kalla mig hora, jag är mognare än dig och förstår att det bara är onödigt att kalla varandra dumma saker, men eftersom detta har hänt tidigare att du kallat mig hora och andra saker så tänker jag inte förlåta dig fler ggr, du sa ju det. att du inte tänker prata med mig förrens jag erkänt? tyvärr så kommer jag int erkänna eftersom det inte är sant, plus om det varit sant hade jag inte vvelat erkänna endå för jag vill inte att du ska börja prata med mig, och även om du ber om ursäkt för vad du kallat mig så tänker jag aldrig mer ägna tid åt dig. fortsätt du med att leva ditt ''liv'' eller vad mann kan kalla det? så ska jag njuta av att ha dig borta från mitt :)

pussssssssssssssssssssss.


förövrigt har det varit en bra dag (:

Jag har bestämt att jag ska lägga i växeln och plugga mer och nå mina mål och komma in på campeon.

jag vill verkligen gå där, ska kämpa som tusan för just nu har jag inte så bra betyg och man ska ha rätt så bra för att komma in på campeon, om du har 240 så kan du NOG komma in sa dom, så jag får jobbajobba jobbba, jag har typ 174 nu. men jag ska nog klara att höja mig i några ämnen :)

innan har jag inte alls vetat vad jag vill gå i gymnasiet men efter jag varit på öppet hus på campeon så visste jag att jag ville gå där & jag vill nte att den drömmen ska krossas nu pågrund av för lite betyg, nej nu ska jag kämpa hårt som tusan! :D

tappade ju aptiten innen eftersom någon kallade mig h*ra, men blev endå ngra fiskpinnar, kollar på ullared nu, mamma satte på kaffe nu också :) sen blir det duschen & paradise hotel!

imorgon ska jag gå till syon och snacka med henne om min framtid ;)

annars inga planer vad jag kommer på :)  

pusssspuss <3

 

 

  

Av elin borg - 22 november 2009 18:47

var på nova lund idag ju :)

blev en julklapp till mig från mormor iaf ;d

handlade inget mer men det blev lite fika på espresso house, islatte & kladdkaka (:

har varit en skön helg, tagit det riktigt lugnt, så ska nog fixa 4 veckor till i skolan nu, en månad till julafton! jippie :)

nu blir det middag med mamma, som är lite sur på mig för tillfälligt. men jag har väl förtjänat det kanske..

pussssssss

Av elin borg - 21 november 2009 23:12

godkväll allihopa everybody!

jennifer lena och robin  har precis kört hem,vi har ätit god mat och efterrätt och spelat spel :) mkt mysigt och trevligt. jag & mamma köpte med andra ord igår så det var det vi spelade, riktigt roligt faktiskt! :D

det blev knappt ngt golvläggande för mamma och lena, tog typ en timme att sätta fast en bräda, hrm. Amatörer!

Campeon verkade riktigt bra faktiskt, och funderar starkt på att söka in där :)

får väl se vad dom andra gymnasierna har att erbjuda mig ;)

Nu ska jag gå och lägga mig, har varit en rktigt trevlig och mysig helg änsålänge,

ska till nova lund med mamma mormor & syster imorgon

så får vi se om jag kan hitta ngt kap där (:

Nu ska jag kolla oc sen nanna, nattinatti <3

 

  

Jag & leoparden jennifer ;)

Ovido - Quiz & Flashcards