elinnnborg

Alla inlägg under november 2009

Av elin borg - 14 november 2009 12:52

  

Hey jag heter Paow, fast det visste ni ju såklart redan! ;)

är det likt? ;)

Av elin borg - 14 november 2009 12:03

också var det dagen efter ..

Det var en jävla fredag iallafall, riktigt kul var det !

lägger in massor med bilder sen, tog slut på elins minne och extra minne hahaah! ;D

pussssssssssssss



Av elin borg - 13 november 2009 16:33

im gonna party like a rockstar,

är typ halvt klar, ska snart till jennifer och göra det sista, sen förfest hos alfred sen maskis i folkan :D

hoppas att elin har med sin kamera så vi kan fota, fick inte ha med johannas (syster) :(


bilder från musiken i torsdags (:

Jag & emma spelar piano ;)

eller vi tror iaf att vi kan det! :D


    

Av elin borg - 12 november 2009 17:15

Hej & hå!

Nu är jag i höllviken och vi ska snart äta middag, fläskfilé och pommes MUMS :D

kan lägga in ett inlägg senare med lite bilder från ikv kanske (:

pusspuss <3


  

Av elin borg - 11 november 2009 20:16



Har ni aldrig sett en patikant förut?

Av elin borg - 11 november 2009 20:03

Jag är hemma från väla nu, direkt när vi kom dit så gick vi till bikbok för att se om glasögonen var kvar! Men vet ni vad? Det var dom inte :( och dom skulle inte köpa in nya heller, så jag år väl köpa ngn annanstanns, (:

köpte peruken, hahaha ser inte riktigt klok ut, lägger in bilder på fredag eller lördag från maskeraden, får bli en överraskning hur jag ska se ut ;D köpte lösnaglar & lös ögonfransar också, också åt vi där jag tog en bakadpotatis med kyckling curry röra och elin tog ngn wok ;)

Jag längtar som tusan till fredag!

nu ska jag kolla ngn film kanske eller vf inte läsa min engelska bok jag lånade idag?

och förresten igår läste jag ut en heel bok (Y) med typ 2 eller 300 sidor ;D är jag grym eller vad tycks?

hihi, imorgon ska jag daddy och sis ner till höllviken och träffa marie alex och carolina, marie är pappas förra tjej, och alexadra & carolina är hennes döttrar, döö söta :) hihi, saknat dom jättemkt, inte träffats sen Pappa och marie gjorde slut, & det var innan sommaren :(

ooh sommmmmmmmmmmar! <3

jaja, ha det bra :D hihi &pussssssss!


  

Av elin borg - 11 november 2009 14:39

Hello allihopa everybody!

Mitt humör har varit upp& ner idag, trött, pigg ,sur glad (: Har lite ont i huvudet också, men jag är glad nu för skolan är slut haha ;) ska göra vid mig lite nu, sen när pappa kommer hem kör vi och hämtar elin i häljarp och kör till väla! :D blir väl vid halv fyra- fyra tiden. ska ta ngt litet att äta innan vi kör också (:

Så vi hörs ikväll då såklart!



Av elin borg - 10 november 2009 21:19

Heyhey!

yeye.. (; haha.. kollat färdigt mary & max nu, den var väl ok :p blir inte zombieland ikväll tyvärr, måste duscha och platta håret, orkar inte göra det imoron bitti så jag tar det ikväll ist :)

ska till väla imorgon med elin och alfred (: pappi kör oss dit vid 4 sen ska vi väl käka där och så, ska handla saker till maskeraden på fredag :D

ska handla löshår från BR för 79 kr haha :D sånt plastigt skit, men vem bryr sig? (;

och lösnaglar och blir kanske ngt mer :)


  

löshåret jag ska köpa haha (;

Ovido - Quiz & Flashcards