elinnnborg

Alla inlägg den 9 januari 2010

Av elin borg - 9 januari 2010 14:15

Beas maskerad, snodde bilden av henne på FB <3

Caroline, Elin & Elin

djävul, Paow,Kissie*

  

Av elin borg - 9 januari 2010 14:05

godmorgon,

ja godmorgon, vaknade för ett tag sen tänkte käka frukost strax

men har lagt upp bilder från kameran nu både från i torsdags och igår när robin o caroline var på besök :)

jag & sis såg inte den staten island igår, den verka helt seg så i pallade inte, såg några asnitt av sex and the city istället sen somnade jag på en madrass på golvet inne hos henne. idag ska jag in till Jeffe och leka lite, vet inte vad som väntar ikväll, ska nog träffa kusin mattias en stund också idag.

uppdaterar er lite senare om vad som händer :)

pussssss<3


Igår när robin & caroline hälsade på,

dom drack upp min cola ......

          


Festen i torsdags hos jokinen

                                          

Av elin borg - 9 januari 2010 01:06

tja

varit en lungn kväll, robin och carro var på besök innan och drack upp min cola ! tack (I) sen stack dom vid 11 sen stack jag utmed koffe vid kvart i tolv och kom nu för en 20 minuter sen typ så var nog ute i en timme :) mkt bra, (Y) johanna kom hem nu och vi har gjort nudlar, ska se staten island nu (y) eller vad den hette haha xD

puss på er <3

Ovido - Quiz & Flashcards