elinnnborg

Alla inlägg den 20 januari 2010

Av elin borg - 20 januari 2010 22:04

godkväll (y)

Nu har jag kollat på allt som finns om hiphip o det..

haha ;* Jennifer kom hit vid 3, vi gjorde pannkakor och sen kollade vi på den nya wallader (y) bra som vanligt..

sen läste jag lite kemi för henne x)

 

mamma kom hem vid 5 då laga vi tre kött bullar o potatis och allt det dära ;)

blev inte mat förrens hallv 8 eller ngt sånt, sen stack Jeffe på träning.

Mamma har masserat mig lite och nu har jag varit fast på sofis blogg i säkert en timme, kollat långt enda bak i 2008 ;*

 

Blir ingen skola imorgon heller tror jag,

måste vile litta. fest på fredag ju så jag år piggna till litta.

Hoppas Jeffe också får komma, där är mer än 30 för mkt än det får plats i lokalen egentligen så df hon kanske inte kommer in, känner inte folket heller så. Men jag och julia kämpar för våra liv HAHA :)

 

Ja nu tänkte jag läsa lite i pojken som kallades det som jag nästan är klar med,

när jag är klar med den ska jag fortsätta i snabba cash som jag började i för ngn dag sen, kan inte läsa två samtidigt då blir jag helt förvirrad xD haha :P


Men puss på er !

Jag lägger in bilder imorgon, tog några  skolan igår tror jag ;o

 

love <3

Av elin borg - 20 januari 2010 12:33

godmiddag!

är hemma från skolan idag, kan ju fan knappt svälja!

kollat hiphip hela morgonen.

& nu när jag endå får en extra dag på mig kan jag likabra läsa lite kemi till ju.

Jeffe kommer när hon slutat skolan tror jag, jag ska fixa hennes ögonbryn och så tar vi väl en fika och så :)

min hals är helt uppsvullen känns det som ..

ajja back to morgan och tiffany!

hörs ikväll, pusspuss


  

ser ut som jag har ont xD

Ovido - Quiz & Flashcards