elinnnborg

Alla inlägg den 21 januari 2010

why

Av elin borg - 21 januari 2010 23:51

Varför finns det inga jobb för 15/16 åringar?

  

Av elin borg - 21 januari 2010 19:27

sitter i tvrummet och kollar tv, men inget kul ..

åt precis lite källsmat och tänkte kolla på paradise hotel på tv6 play, men nej det ville inte funka så får hitta på något annat.

imorgon blir det skola igen ch fest på kvällen,

jeffe ick komma som tur var (y)

någon som vill gymma med mig imorgon efter skolan?

mamma har inte tid och vill inte göra det själv :P

annars måste jag vänta enda till måndag när mamma kan ..

jag tyckte det var riktigt kul faktiskt & vill bara träna ännu mer, är jätte motiverad nu och vill få ett bra resultat, helst direkt, men det funkar ju icke!

tänkte följa med Jessica till hennes skola på tors nästa vecka, hon går frisör här i landskrona, tänkte lite på det som andra val och stylist som tredje, var mest inne på stylist innan, men frisör är också kul märkte jag nr jag fixa jeffes hår i helgen ;) men ja jag kan väl bli både och haha ;D

men blir att söka campeon först, där är ju bara samhäll kommunikation.

och hade vatt kul att kunna börja jobba dirr när man slutat gymnasiet.

men som sagt får vi se hur det blir .. kanske inte kommer in på någon skola, jag kanske blir sjuk och får ig i alla ämnen :o

ja vem vet ?

Nu ska jag leta upp ngt skoj att göra.

Och behöver ni hjälp med någoting?  vadsomhelst, NÄSTAN*

städa? sätta upp hyllor? Handla mat? med mera.

så kan ni anställa mig (y)

jag är bra på allt!

Kan börja direkt,  på kväller & Helger :D

possposss<3

 

mitt finger är snett:P 

Ovve <3   

Oboý  

rostade mackor med gräddost & marmelad + oboy, Nejdå här är man inte nyttig alls:D  

Orvar igen :)

  

får laga lite enkel mat nu när jag är sjuk :P

& jag är som en liten bebis när jag är sjuk så mamma köper hem bebis-yoghurts ;)  

Har börjar på boken snabba cash som jag tänkt se när jag läst ut boken ;) 

Jag & caroline, en obligatiorisk skoltoalett-bild;) höhö  

& en på mig själv ofc ;*  

Av elin borg - 21 januari 2010 12:42

Nej jag behöver ett jobb :o

har hittat tusentals plagg från h&m vårkatalogen, blir hur mkt som helst!

och det har jag icke råd med. jag vill ha ett jobb, jag klarar miginte på 1050 kr i månaden, visst får jag lite kläder av mamma & pappa och sånt dära.

men inte hälften så mkt som jag vill ha ens..

något bra förslag där man kan söka jobb när man är 15/16 år?

nej nu ska jag käka litta köttbullar sen igår, sen tar jag en dusch och drömmer mig bort bland modebloggarna!

pusss

Ovido - Quiz & Flashcards